Avatar billede biginjapan Nybegynder
24. marts 2002 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gentagne gruppeudsendelser

Jeg har en gruppe på 200 e-mailadresser som jeg regelmæssigt vil sende nyheder uden at skulle behøve at gøre det manuelt en efter en, og uden at de kan se hinandens adresser. Hvordan gør jeg det hurtigst og mest effektivt?
Hvis det kan undgås vil jeg ikke benytte Cc og Bcc da jeg ved at nogle af e-mailsene så bliver frasorteret som spam.
Jeg benytter som udgangspunkt OE5.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. marts 2002 - 11:28 #1
Jeg vil anbefale PPmailmaster light.
Der kan modtagerne ikke se hinandens mailadresser og de forskellige mails kan gøres mere personlige med modtageren navn inde i mailen.
http://www.ppsoft.dk/Mailmaster_Light_dump.htm

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. marts 2002 - 11:30 #2
Whoops - dette link er vist mere direkte

http://www.ppsoft.dk/Mailmaster_Light.htm
Avatar billede biginjapan Nybegynder
25. marts 2002 - 09:38 #3
Ser god ud. Afprøver den lige og vender så tilbage.
Avatar billede biginjapan Nybegynder
25. marts 2002 - 10:05 #4
Det var præcis det jeg var ude efter. Tak herfra :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
25. marts 2002 - 15:19 #5
Selv tak
Personligt syntes jeg at programmet er temmeligt fedt, og så endda gratis :O)