Avatar billede techno_boy Nybegynder
23. marts 2002 - 23:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger i andre mdb filer

Jeg mangler et søg system som kan søge i andre access bibloteker (mdb filer) Mvh Techno-Boy
Avatar billede denfedekat Nybegynder
23. marts 2002 - 23:14 #1
Hvad mener du med andre?
Avatar billede techno_boy Nybegynder
23. marts 2002 - 23:21 #2
alså hvis jeg har
news.mdb
artikler.mdb
flere !!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. marts 2002 - 23:40 #3
Uddyb dit spørgsmål lidt nærmere ! At søge i flere databaser med samme query kræver at de er ens jo, og hvis de er det er der ingen grund til at de er splittet op ..
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2002 - 09:03 #4
Prøv at samle dine forskellige databser i en database!
Den nemmeste måde at gøre det på er ved at oprette en ny database, og herefter importere data. Dette gøres under filer > Hent ekstern data > importer Herefter kan du vælge hvilken database du ønsker skal ind i den nye database. Jeg skal gerne gøre det for dig, men det kræver jo lige at du mailer mig filerne. brug denne email adresse: Soes@mail.dk

/Søren Søndergård
Avatar billede techno_boy Nybegynder
24. marts 2002 - 11:16 #5
nej den skal søge i FLERE databaser ?
Mvh Techno-Boy
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2002 - 11:21 #6
ok, jeg er ikke lige med, hvad er ideen med at den skal søge i flere forskellige databaser, når man kan nøjes med at køre det hele fra en database!

Hvis du vil løse dit problem betyder det at du skal oprette lige så mange database forbindelser som du har databaser og det er noget som ikke er spor performence minded!

/Søren Søndergård
Avatar billede techno_boy Nybegynder
24. marts 2002 - 11:22 #7
Sorry !! fik ikke læst det sidste :-(
Kan du såå lave søgefuntionen
Og rette sidderne til ??
Avatar billede soes Nybegynder
24. marts 2002 - 11:32 #8
ja, det skulle ikke være det største problem, det er kun nogle sql-sætninger vi snakker om. Prøv at maile mig filerne (alle) så skal jeg nok se på det med det samme. Hvis du er på ICQ kan du fange mig på følgende nummer: 107719056 eller søg på soes@mail.dk
Avatar billede techno_boy Nybegynder
24. marts 2002 - 11:39 #9
jeg sidder lige nu til en netparty men jeg kan se om jeg kan sende dig dem
Mvh Techno-Boy
Avatar billede techno_boy Nybegynder
24. marts 2002 - 11:48 #10
Sådan den er nu sendt
Avatar billede techno_boy Nybegynder
24. marts 2002 - 12:42 #11
Hvornår kan du lave have det lavet ?? Soes !
Avatar billede techno_boy Nybegynder
27. marts 2002 - 08:59 #12
tark