Avatar billede firouzan Nybegynder
22. marts 2002 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Email Med ASP

Jeg har lavet et webshop, ved hjælp af ASP og Access, Efter at kunden har registere sig og send sine ordre, bliver der genegeret et Ordre nummer,  jeg vil nu sende ordrenummer og bestilete produktet til både kunde og Admin via e-mail. Hvordan gøre man?? er der nogle steder jeg kan læse mig frem til???? hjælp..

Jeg ved at ved hjælp af en forspørelse kan jeg hente alle oplysningerne i en tabel.
Avatar billede djblues Nybegynder
22. marts 2002 - 12:52 #1
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2002 - 13:01 #2
det allerførste du skal er at finde ud af hvilket mailkomponent din server understøtter - kører den med aspmail så er djblues' link godt - hvis den kører med noget andet er dette link nok lidt mere brugbart; http://activedeveloper.dk/komponenter/default.asp?mode=kategori&id=1
Avatar billede firouzan Nybegynder
10. april 2002 - 15:33 #3
tak men ingen hjælp