Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 14:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

GBA/Harry Potter

ok, forbered jer... Det mest mærkelige/upassende spm. i eksperten's historie kommer nu...

Jeg er i gang med Harry Potter and the sorcerer's stone til GBA... Jeg er kommet lidt langt, og er kommet dertil hvor jeg lige har mødt en enhjørning i "den forbudte skov" og nu skal jeg altså til uden at kunne se en hånd for mig finde vej gennem nogle træer, og jeg har bare været fuldstændig "stucked" der i lang tid, hvis I kunne beskrive hvor mange gange jeg først skal gå op og så ned, til højre og så op o.s.v. Jeg ved godt at det kan være meget svært, men jeg gider simpelthen ikke at sidde fast der længere..
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 14:37 #1
Her har du en Walkthrough, den skulle kunne hjælpe dig:
http://www.a2zcheats.com/cheats/gba/h/archive/harry-potter-faq.txt
Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 14:48 #2
tak hemning, ser lige om det virker...
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 14:49 #3
Held og lykke ;o)
Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 14:50 #4
hmm nej, der er kun frem til noget af det allerførste i spillet, beklager...
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 14:53 #5
Her er den lidt længere fremme!
http://download.cheatcodes.com/faqs/21480.html
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 14:55 #6
Hvis den ikke er god nok, så prøv den her:
http://www.cheathappens.com/zipfiles/harry_potter_gba.zip
Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 14:55 #7
hmm den er da vist endnu længere tilbage, den er i hvert fald ikke bare i nærheden af der hvor jeg er kommet til :(
Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 14:56 #8
ok, prøver lige den sidste
Avatar billede nikman Nybegynder
21. marts 2002 - 15:00 #9
takker, det virkede :)
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 15:02 #10
Det er jeg da glad for :o) Tak for points :o)