Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 13:11 Der er 6 kommentarer

Logo

Er der ikke nogen der vil lave et rigtig fedt logo, med navnet : "Neo"
helst med farverne grå, sort, og hvid.
Og vil du også lave en undertekst: "Domain", også med de fede farver grå,sort og hvid. Det er til min hjemmeside. På forhånd rigtig tak, for din indsats!!!
Avatar billede andersravn Nybegynder
08. juni 2000 - 16:22 #1
Jeg er da klar på at hjælpe... - kast lige din emailadr. til mig på

ravn@ceweb.dk - så opsender jeg en URL til dig, hvorpå du kan kigge :)
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:40 #2
Jeg er da klar på at hjælpe men går det noget at det forgåri 3D studio Max?
Skriv til mig på Nostra_D94@hotmail.com hvis jeg skal hjælpe:-)
Avatar billede sbj Nybegynder
09. juni 2000 - 21:00 #3
Tjek lige

http://www.flamingtext.com/

Der kan du blandt andet lave logo'er, navne, buttons etc. i en simpel procedure...også animeret.
Ret fjong side...syn's jeg!
Avatar billede caroon Nybegynder
21. august 2000 - 10:35 #4
Ok min fine ven jeg har også et lille udkast på lager. Alt hvad jeg skal bruge er din E-mail så jeg kan smide det over til dig.

Min E-mail er Caroon@sol.dk
Avatar billede caroon Nybegynder
22. august 2000 - 09:05 #5
Prøv lige og dyrk den her!!

http://www.s.dk/skole/abed/neologo.jpg
Avatar billede blackhawkdk Nybegynder
01. december 2001 - 22:28 #6
Neo ? Hvad er din e-mail ? Så sender jeg et logo til dig. :)
//BLACKHAWKdk