Avatar billede php_novice2 Nybegynder
21. marts 2002 - 01:43 Der er 11 kommentarer

Min konto er DØD

Hejsa
Jeg ville egentlig bare lige vide hvorfor jeg ikke kan loggge ind på min konto, kigger jeg på mine oplysninger står der at kontoen ikke er aktiv!
Hvad skyldes det?
Hvis jeg har lavet noget jeg ikke måtte, vil jeg da gerne vide det, så jeg ikke laver det igen!
Avatar billede hojben Novice
21. marts 2002 - 01:49 #1
Hvilken konto er der tale om?
Avatar billede php_novice2 Nybegynder
21. marts 2002 - 02:03 #2
php_novice
Avatar billede hojben Novice
21. marts 2002 - 02:13 #3
Jeg kan ikke finde noget på dig og de andre er gået i seng eller laver andet sjovt ;)

enten må du vente til imorgen eller sende en mail til info@eksperten.dk

Hojben/CA
Avatar billede riversen Nybegynder
21. marts 2002 - 07:30 #4
Hvad er det egentlig der sker?..det er vist ikke den første konto, der pludselig er blevet de-aktiveret. Synes det er sket tit siden Co-Admin er kommet i luften...
Men jeg kan nu slet ikke forestille mig at nogen Co-Admins fumler rundt :-)
Avatar billede lee Nybegynder
22. marts 2002 - 11:13 #5
Kengun's konto er også blevet deaktiveret... uden varsel.. og nu sidder han og kan ikke logge ind :(

/Lee
Avatar billede Kengun Praktikant
22. marts 2002 - 12:23 #6
Min konto fungerer nå :-) Det kan se ud til at der var/er en bug i systemet :-/
php_novice> Forsøk følgende: Gå til http://www.eksperten.dk/sendinfo.phtml - Skriv inn ditt brukernavn og din emailadresse. Du mottar så en email. Klikk på linken i emailen. Du bør da komme direkte inn i din bruker. Du bør nå endre ditt passord tilbake til ditt opprinelige passord. Dette fungerte for meg :-)
Avatar billede php_novice2 Nybegynder
22. marts 2002 - 12:45 #7
kengun >> det ville jeg jo gerne, men dengang jeg oprettede mig, lavede jeg en eller anden hotmail adresse, fordi jeg ikke gad modtage en masse emails!.
så jeg ved ikke hvilken adr, jeg har, end hvad kodeord den har! :(
Avatar billede Kengun Praktikant
22. marts 2002 - 13:13 #8
php_novice2> Da kan jeg desverre ikke hjelpe mere :-/
Avatar billede admin Novice
22. marts 2002 - 17:13 #9
Din konto er ikke lukket, men da mailrobotten ikke har kunnet aflevere en mail til dig, er du blevet deaktiveret.
Avatar billede php_novice2 Nybegynder
23. marts 2002 - 20:01 #10
admin >> kan jeg så få ændret adr. til php@boegh.nu
Så kan jeg slette den her konto, og bruge min normale igen?!
Avatar billede admin Novice
24. marts 2002 - 18:54 #11
skriv til info@eksperten.dk og oplys din tidligere adresse / password.