Avatar billede k.c Nybegynder
20. marts 2002 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor er de fleste jobsøgninger?

Jeg har et Firma som søger tit efter medarbejdere hvor kan man lettest komme i kontakt med mennesker som søger jobs...det er for det meste Chauffør og lagermedarbejdere som vi søger.

med venlig hilsen  k.c
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
20. marts 2002 - 18:07 #1
www.jobline.dk
www.stepstone.dk
det er de 2 største jeg kender...
men ellers kan du jo søge på www.google.dk og andre søgemaskiner under job søgning
Avatar billede nih Novice
20. marts 2002 - 18:09 #2
Jeg tror ikke du finder nogen her -> Du er stadig i katagorien databaser-generalt.

Prøv under generalt-fridebat.
Avatar billede klas Juniormester
20. marts 2002 - 18:11 #3
Jeg har en kammerat som søger job i Århus som enten chauffør eller lagerarbejder - Han har stort kørekort, kran bevis og lidt andet  . . Han har lige opsagt hans job som chauffør pga. 19 timers arbejdsdage. - Har har udover det uddanelse som multimedie grafiker.

Skriv en lille besked hvis det kunne have interesse.
Avatar billede k.c Nybegynder
20. marts 2002 - 18:11 #4
så er det altså heller ikke nemt at være ny

http://www.eksperten.dk/spm/187084
Avatar billede k.c Nybegynder
20. marts 2002 - 18:12 #5
det er i kbh
Avatar billede k.c Nybegynder
20. marts 2002 - 18:24 #6
Nih> sorry :-) så lige min bommert! ;-)

vi prøver igen!

http://www.eksperten.dk/spm/187784