Avatar billede active Nybegynder
20. marts 2002 - 13:31 Der er 1 kommentar

Hjælp til opsætning af Linux og X-Win32

kan du hjælpe med dette ?

Vi bor ved Odense Øst.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 11:48 #1
Selvfølgelig kan jeg det.

Pris:
A> Togbillet fra viborg til odense(tur/retur)
B> kost(/logi)
C> En rimelig løn afh. af opgavens omfang.

Jeg går ud fra at det er en en dages opgave der kan klares i en weekend og der derfor kun bliver tale om et el. to måltider. Tog biletten mener jeg koster cirka 300 kr tur / retur.

Jeg vil vide lidt mere op projektets omfang før jeg giver noget bud.

Jeg har arbejdet med unix både bsd-systemet og sys5-systemer(hvor linux falder ind under)

Har i flere spørgsmål kan i kontakte mig på icq:97544435 tlf:97542701 email: mike@fujang.dk