Avatar billede balder9 Nybegynder
20. marts 2002 - 09:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Autosignatur i outlook

Hej Alle.

Kan I fortælle mig hvordan man får grafik, f.eks. scannet underskrift, i sin autosignatur i Outlook 2000.
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2002 - 09:53 #1
Har ikke lige afprøvet det, men den eneste måde jeg lige umiddelbart tror det kan løses på, er at lave din signatur som en HTML side og så angive den under dine signatur indstillinger !

Snowball
Avatar billede balder9 Nybegynder
20. marts 2002 - 09:58 #2
Jeg har haft det til at virke engang, men jeg kan ikke huske fremgangs måden.
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2002 - 09:58 #3
Kom lige til at se at Outlook kun vil godtage .txt filer som signatur, så der blev min idé lige skudt i sænk :)

Snowball
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2002 - 10:27 #4
I Outlook 2000:
Funktioner - indstillinger - postformat - vælg signatur - rediger - avanceret redigering (den åbner nu Frontpage eller Word), og her kan du så lave med billeder osv.:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2002 - 10:29 #5
Ups, du skal lige huske at sætte Meddelelsesformat til HTML!!

Funktioner - indstillinger - postformat (og så er det den øverste...)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2002 - 10:31 #6
Og det SKAL gøres inden du redigerer din signatur!!!

/J
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2002 - 10:31 #7
Så er det nok derfor jeg kun kunne vælge .txt :)

Men mailen kan så bare blive ret træls at så på hvis modtagerens mail program ikke understøtter HTML ;)

Snowball
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2002 - 10:46 #8
snowball>>
Det har du fuldstændig ret i - det kan blive noget frygteligt rod, hvis modtageren ikke kan læse HTML mails... Derfor bruger jeg selv alm text eller RTF... Selvom RTF heller ikke er "pænt".

Man kan tillade sig at bruge HTML i et firma eller i en organisation, hvor det er fast standard at alle bruger f.eks. Outlook, og så skal man kun bruge HTML inden for huset!
Netop af samme grund har jeg flere forskellige underskrifter, som slutter med (format) eks.:
standard (HTML)
standard (TXT)
osv...

/J
Avatar billede balder9 Nybegynder
20. marts 2002 - 12:01 #9
OK, tak for det.
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2002 - 12:21 #10
Det var så lidt:-)

/J