Avatar billede -benne- Nybegynder
19. marts 2002 - 19:55 Der er 13 kommentarer og
5 løsninger

Baggrunds-billeder på skrivebordet...

Nu er jeg efterhånden så træt af at glo på den samme baggrund på min desktop, men er der nogen derude som har et fedt baggrundsbillede?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
19. marts 2002 - 19:56 #1
http://www.wallpapers.com/

der må helt bestemt være en for dig også
Avatar billede jones_net Nybegynder
19. marts 2002 - 19:57 #2
søg på www.google.com
Sør efter wallpaper og så den opløsning du bruger, eks. 1024x768

Så skulle du gerne få en hel del:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
19. marts 2002 - 19:58 #3
Hvis du er bilfanatiker, så kan du f.eks. tilføje car i din søgning eller audi hvis det er dit favorit vogn...

/J
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 20:03 #5
www.webshots.com  og så skal du downloade noget der hedder webshots desktop og der kan man så dowloade alle mulige baggrunds billeder
Avatar billede peet-49 Novice
19. marts 2002 - 20:05 #6
Gå under skærm, baggrundsbillede-gennemse-c/programmer-plus-themes, der har du et utal af gode billeder.
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 20:05 #7
retter sagt du skal klikke på det og så kommer der noket frem du kan download feks dammer og når du så har downloade det så kan du downloade alt mulige baggrunde med damer
Avatar billede -benne- Nybegynder
19. marts 2002 - 20:12 #8
Nogen der har noget al'a en skyline fra NewYprk by night?
Avatar billede backside Nybegynder
19. marts 2002 - 20:25 #9
Øhhh, hvad med "Rødovre by night"? http://www.backside.dk/div/mariehoj.jpg

Egen produktion.  ;)
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 20:36 #10
hallo du skal give mig de point jeg har squ svar på dit svar eller er du ikke tilfreds med mit svar
Avatar billede backside Nybegynder
19. marts 2002 - 20:41 #11
infinty>  Drop det der.
Og skriv så man forstår hvad det er du vil.
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2002 - 22:22 #12
Backside>> Er du fra Rødovre? Kontakt mig evt. via icq på 30205109
Avatar billede backside Nybegynder
19. marts 2002 - 23:01 #13
fcs>> Øhhh, tør jeg det?
Du er ikke en af dem med rygmærke vel?  hehe
Avatar billede adagio Nybegynder
20. marts 2002 - 08:52 #14
NY by night, så er webshots klart det sted hvor du skal hen, så du skal måske lige tage et lille extra kik på infiniy's svar :)

webshots har et over stort udvalg af billeder, samt et lille program så man kan få baggrundsbilledet til at skifte efter et bestemt stykke tid
Avatar billede backside Nybegynder
31. marts 2002 - 23:16 #15
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede -benne- Nybegynder
22. april 2002 - 08:25 #16
Takker... :)
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 08:34 #17
Takker for point.  ;)
Vil lige rette lidt, det var ikke "Rødovre by night".
Det er taget kl. 5 om morgenen mod Kastrup.  *G*
Avatar billede jones_net Nybegynder
22. april 2002 - 10:26 #18
takker:-)

/J