Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. marts 2002 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Job til en 14 årig Hvor ??

Hej alle...

Jeg er en Dreng på 14 år går i 8. klasse..og kunne godt tænke mig et job. Så jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde et give mig links til hjemmesider hvor jeg måske kan finde noget..:)

Meget gerne noget med IT.. men tror jeg tror ikke der er stor chance for det i min alder :(..

På forhånd Tak..

S.B.A
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
19. marts 2002 - 18:36 #1
Lav alle mine lektier og ryd op på mit værelse, så får du 100 kr om måneden...
Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2002 - 18:39 #2
Hvis jeg var dig ville jeg gå en tur i industri-kvarteret og uden undtagelser gå ind til dem alle sammen og sige "Hej mangler i en frisk ung mand" ... hvis du gør det hos dem alle sammen er jeg sikker på du får arbejde !!!!
Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2002 - 18:39 #3
:o)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
19. marts 2002 - 18:45 #4
For nu at være seriøs, så tror jeg faktisk, chewie har ret... Den bedste måde er v. personlig kontakt - med mindre, det er fjernarbejde, du søger.

Sig ikke, at en 14-årig ikke kan få arbejde inden for IT. Jeg var 15, da jeg fik et fast fritidsjob som programmør... Så bare klø på...
Avatar billede swordcat Nybegynder
19. marts 2002 - 18:48 #5
Det bedste jeg lige kan komme i tanke om er vel en pc-cafe. der kan du nok falde til :O)

Du kan også tage til en af de der "jobs-butikker", der hvor arbejdspladserne sætter deres annoncer

Swordcat
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 19:30 #6
medhjælper hos en IT/computer reparatør eller på en pc- cafe eller  i en computer forretning
Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. marts 2002 - 21:35 #7
Jamen..Ok Mange tak for hjælpen. så må jeg jo få lidtet r*ven og tag ud og spørge :)

Men enddu en gang tak til alle jeres gode svar :)

S.B.A