Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2002 - 18:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Software til Nokia-kabel

Hej

Hvor kan jeg finde software, så jeg kan lege med mit nye kabel til Nokia 3310

Unlock program
logo ... osv.

Chewie
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 19:44 #1
uha tror at man skal købe det er meget sikker på at man skal købe det
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 19:44 #2
hmm
Avatar billede infinty Nybegynder
19. marts 2002 - 19:44 #3
jo er næsten sikker
Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2002 - 19:46 #4
hvad hedder programmet så ??????
Avatar billede cortina Nybegynder
19. marts 2002 - 21:42 #5
Du kan finde en demo version af logomanager ude på nettet.

Hvis du skal unlocke den så er du højst sandsynligt nødt til at købe et flasherkabel medmindre det er en ældre 3310

mvh Cortina
Avatar billede Chewie Novice
19. marts 2002 - 23:15 #6
hvad er et flasherkabel ..... jeg har lige købt et kabel men jeg ved ikke om der er flasher
Avatar billede cortina Nybegynder
20. marts 2002 - 09:08 #7
Et Flasher kabel er et man kan bruge til at ligge ny software ind på telefonen, og det er det eneste man kan med det. De koster normalt flere hundrede kroner.
Så det du højst sandsynlig har købt er et data kabel med det kommunikere med tlf feks sende sms'er fra computeren over telefonen og ligge et nyt logo ind.

Hvor har du da købt det henne og hvad har du købt det som??

Du kan også gå herind http://www.logomanager.co.uk/ og hente en demo version af logomanager og hvis du kan få det til at due med dit kabel og din fon, ja så er det et datakabel

Mvh Cortina
Avatar billede Chewie Novice
20. marts 2002 - 09:46 #8
Jeg har købt det hos Thansen.dk ... det hed vist nok et datakabel :o(

Hvor kan jeg så købe et flasher kabel henne ??
Avatar billede cortina Nybegynder
20. marts 2002 - 11:26 #9
Du kan bla købe på http://www.mobiludstyr.dk/onlineshop/ Der koster et flasherkabel kun 995.- men søg på nettet så kommer der en masse frem, der er også nogen som gerne vil låse din fon op for omkring en 100 kr
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. februar 2003 - 21:01 #10
Jeg har læst at man KUN kan unlocke mobiler med datakabel, og flasherkabler kun er til at "flashe" noget nyt software ind i telefonen.! :)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. februar 2003 - 21:01 #11
Kig evt. på www.mobilkabler.dk
Avatar billede Chewie Novice
16. februar 2003 - 13:28 #12
dette spm er så hammmer gamelt at jeg siden har fået rigtigt godt kendskab til unlocking og det er fuldstændigt forkert det du skriver.

Får et unlocke en tlf. flasher men den med et flasher kabel (vi snakker nokia)