Avatar billede charl8 Nybegynder
19. marts 2002 - 14:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spørgsmål omkring notespumpen

Hej

Sidder hos en kunde, der anvender Notespumpen. Har ret godt styr på, hvordan vi overføre data fra DB2/AS400 til Notes, men skal nu overføre FRA Notes TIL Oracle.

Har oprettet alle dokumenter i notespumpen - ikke LEI - og har oprettet ODBC-forbindelse på notespumpserveren, men får en fejl om: "Error: [Oracle][ODBC][Ora]ORA-12560: TNS: Protokoladapter-fejl,  Link 'Oracle',  Function -Connect-  (12560)"

Har søgt på nettet efter løsninger/fejlbeskrivelse, men der er intet, der matcher.

Nogle, der ved, hvad der er galt ?? - måske nogle der kender til ODBC-opsætningen til Oracle på Notespump-serveren (er der noget, jeg mangler at definere)??
Avatar billede yeager Nybegynder
20. marts 2002 - 14:13 #1
Jeg skal ikke gøre mig til ekspert på området (Oracle) men jeg har set at flere skriver om problemet på http://www.orafaq.com/msgboard/sqlnet/messages/411.htm
Håber at det kan hjælpe dig.
Mvh 8^)
Avatar billede charl8 Nybegynder
20. marts 2002 - 16:24 #2
Tak for det. Har selv fundet svar på problemet, men du får points alligevel :-)