Avatar billede olebloch Nybegynder
07. juni 2000 - 15:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

explorer 5.00

hej jeg er stødt ind i et problem jeg aldrig har set før.

Explorer 5.00 vil ikke længere "tillade" mig at pille ved indstillingerne jeg får denne besked når jeg prøver.

denne handling er blevet annuleret p.g.a begrænsninger i computeren kontakt systemadministratoren

for det andet vil den ikke længerer kontakte nogen websteder længerer den vil kun lave forbindelse med en bestemt ip adresse, og den kommer alligevel med standard svaret siden kan ikke vises

jeg har reinstalleret windows + explorer
hvem fanden er den systemadministrator jeg har ikke bedt om en ??

Avatar billede nerdyguy Nybegynder
07. juni 2000 - 16:03 #1
Har du prøvet formatering ????
Geninstallering hjælper som du kan se ikke altid !!
Avatar billede olebloch Nybegynder
07. juni 2000 - 16:47 #2
formatering er absolut sidste mulighed det har jeg overvejet
Avatar billede nemezis2you Nybegynder
07. juni 2000 - 17:40 #3
Kunne være en Virus, da den kun vil bruge en bestemt IP...Kør virusscanner.

Har du installeret programmer som Winboost, winhack...Til at ændre indstillinger?
Hvis ja, prøv at afinstallere programmet.

Du kan prøve at downloade/eller låne(af en kammerat..?) den nyeste version af IE 5.00 og installere.

Ellers....Formater
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
07. juni 2000 - 17:43 #4
Hvorfor gør du det så ikke !!!??

Er du DUM??
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juni 2000 - 19:56 #5
nerdyguy / Det må være dig der er dum. Når man opretter et sådant spørgsmål er som regel godt klar over at man kan formatere sin harddisk. Men man er også klar over at det er dumme løsningen at formatere. <:(

Avatar billede olebloch Nybegynder
07. juni 2000 - 20:11 #6
nerdy boy fordi jeg afviste dit svar er jo ikke fordi at du ikke må svare, men på eksperten kan man komme ud for at blive afvist, det har du det ikke så godt med men det har sikkert noget med din opvæskt at gøre. Og for eftertiden så respekter lige en ordenlig omgangs her på eksperten.

jeg har overvejet virus problematikken jeg prøver at scanne  iaften,
Avatar billede olebloch Nybegynder
07. juni 2000 - 20:20 #7
jeg har haft et program der her IE personalizer installeret jeg afinstallerede det for 2 dage siden, måske det er der problemet ligger men det altså afindstalleret nu, måske er det program der har lavet kage i det.

Avatar billede nerdyguy Nybegynder
07. juni 2000 - 21:59 #8
JEG ER MED!!
Det var bare en JOKE !!!!!!!