Avatar billede winbrisse Nybegynder
18. marts 2002 - 19:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

problem med geforce2 mx400-v

jeg har et aopen geforce2 mx400 v som der ikke virker ved spil af typen midtown madness 2 , test drive 5
og andre af samme type med de nyeste driver f.eks. detonator v 23,11 men hvis jeg bruger detonator v 6,30
kan den godt afspille f.eks midtown madness 2
Avatar billede wanix Praktikant
18. marts 2002 - 19:21 #1
Driveren 23.11 har der været mange problemer med. prøv at hent en ny driver.
Avatar billede winbrisse Nybegynder
18. marts 2002 - 20:21 #2
det er svært at hente en nyer driver når den nyeste er 23.11
og den eneste der virker til dato er 6.30
Avatar billede axelgaard Nybegynder
18. marts 2002 - 21:40 #3
hhmmm tjek lige dine links igen... jeg har ver. 27.xx
www.tweak.dk <--Nvidia <--- OS <--- DOWNLOAD!
Avatar billede olavsmaj Nybegynder
18. marts 2002 - 21:44 #4
winbrisse >> Det er utroligt alle dem der har problemer med gf2mx400! Jeg skriver det igen det er et meget strømkrævende kort jeg har selv måttet kyle mit ud til fordel for et riva tnt mit bundkort kunne simpelthen ik levere power nok til lige netop det grafkort det gik fint med alm. brug men skulle det til at yde feks. i spil gik min pc fast eller hakkede helt vildt
Avatar billede winbrisse Nybegynder
18. marts 2002 - 22:32 #5
olavsmaj>>det er rigtigt med strømmen men jeg har en 400watts strømforsyning sat til min pc jeg har sat extra blæser i front af mit kabinet sat blæser på grafikkortet samlet alle ledninger så der er gennemgang til luft
Avatar billede winbrisse Nybegynder
18. marts 2002 - 23:27 #6
axelgaard>> har nu hentet de driver du skrev om det hjalp heller ikke
men jeg havde også min tvivl

glemte at skrive at det er opengl der ikke virker alt i 3d er er ikke til at se ting er usynlig
Avatar billede axelgaard Nybegynder
18. marts 2002 - 23:37 #7
Din sidste besked var meget uklar... forklar igen!... downlode drivere fra producenten
Avatar billede winbrisse Nybegynder
19. marts 2002 - 13:34 #8
hvis man spiller midtown madness 2 og man tager den opsætning som spillet tager f.eks aopen mx400 grafikkort og bruger de tilhørende driver bliver spillet opbygget af en masse plader på kryds og tværs man kan ikke se hvad der sker længer fremme
men hvis man tager software only (no 3d driver) virker spillet men nu uden det ekstra som 3d grafik giver