Avatar billede kim1234 Nybegynder
17. marts 2002 - 18:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave forum lidt om!

Jeg har et forum som jeg godt vil ha' rettet lidt i og måske lavet lidt smartere!

Jeg kan ikke selv programere, så det skal være en som har lyst til at jeg sender filerne så personen kan rette den til og så sende dem til mig igen!

Det nuværende forum kan ses her: www.dirch-passser.dk

/Thomas
Avatar billede luffej Nybegynder
17. marts 2002 - 18:57 #1
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internet-indstillinger. Klik under fanen Internet-forbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internet-udbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle Web-steder kræver en 128-bit tilslutningssikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert Web-sted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internet-indstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Avatar billede spx Nybegynder
17. marts 2002 - 19:02 #2
luffej >

FAT DET! manden har jo bare skrevet et lille s for meget i sit link...prøv www.dirch-passer.dk ... !

kim1234 >

Det er da et meget fedt forum!du skriver at du ikke kan programmere men hvem har så lavet det? hvis det er dig der har lavet det klarer du det meget godt i forhold til at du ikke ka programmere! jeg vil da gerne hjælpe hvis der er noget jeg ka gøre.. :)
Avatar billede kim1234 Nybegynder
17. marts 2002 - 19:16 #3
Tak spx! Det skulle jo selvfølgelig være www.dirch-passer.dk

Nej det er ikke en jeg selv har lavet! Det var en her inde der tilrettede et gratis forum, så det passede til mit udsene! Men jeg kan ikke huske hvem det var.

Det skal ikke laves helt om bare rette nogle småting og måske lave lidt ekstra hvis personen har nogle gode råd!
Avatar billede fet321 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:32 #4
kim1234  >> Hvis du kan huske hvilket brugernavn du brugte da du fik rettet det til første gang, kunne du jo gå ind under denne bruger og under "spørgsmål oprette af..." og se hvem du fik til at lave det.

Men hvis du har så mange brugere at du ikke kan huske hvilken du brugte, er det selvfølgelig lidt et problem ;-)
Avatar billede kim1234 Nybegynder
18. marts 2002 - 08:19 #5
Det bruger navn virker lige pludselig ikke mere.....jeg har kontaktet eksperten's admin, så nu må vi se hvad der sker!

Men hvis der er andre som har lyst til at prøve kræfter med forumet så bare spring på!

/Thomas
Avatar billede fet321 Nybegynder
18. marts 2002 - 14:47 #6
Du kan stadig se hvilke spørgsmål brugeren har oprettet. Brug dette link og skriv brugernavnet efter =

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=
Avatar billede kim1234 Nybegynder
19. marts 2002 - 12:17 #7
Da min oprindelige konto er kommet i orden, afslutter jeg dette spørgsmål og spørger med det rigtige bruger navn!