Avatar billede d12_kylle Nybegynder
16. marts 2002 - 23:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CS Script...

Aloha... jeg har fundet mig et par scripts på nettet til counter-strike...

Mit problem er bare jeg ved ikke hvordan man får dem til at virke, det er alt det med "autoexec.cfg" osv.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke...
Avatar billede western-amigo Nybegynder
16. marts 2002 - 23:44 #1
Kom med alle dine prob's og Amigo her skal nok hjælpe dig ;)
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. marts 2002 - 00:00 #2
Du laver en fil en notepad, hvor du sætter dit script ind i, denne fil gemmer du som autoexec.cfg, og ligger den i dit CS-bib.
Avatar billede 2-maz_temp Nybegynder
17. marts 2002 - 00:04 #3
Og husk at tilføje +autoexec.cfg i din CS genvej!
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
17. marts 2002 - 00:16 #4
jeg fandt dette script:

autoexec.cfg
alias "norm" "cl_forwardspeed 400; cl_backspeed 400; cl_sidespeed 400"
alias "staa" "cl_forwardspeed 0; cl_backspeed 0; cl_sidespeed 0"
alias "+til" "staa; +use; wait; wait; wait; wait; -use; +attack"
alias "-til" "norm; -attack"
alias "til2" "bind mouse1 +til; alias sniperswitch fra; dev1; echo == Stop shoot enabled ==; dev0; norm; -attack"
alias "fra" "bind mouse1 +attack; alias sniperswitch til2; dev1; echo == Stop shoot disabled ==; dev0; norm; -attack"
alias "sniperswitch" "til2"

config.cfg
bind "?" "sniperswitch"

Hvad skal der gøres præcis for det virker???
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. marts 2002 - 00:27 #5
De første linier sætter du ind i din nyt fil autoexec.cfg:

//autoexec.cfg
alias "norm" "cl_forwardspeed 400; cl_backspeed 400; cl_sidespeed 400"
alias "staa" "cl_forwardspeed 0; cl_backspeed 0; cl_sidespeed 0"
alias "+til" "staa; +use; wait; wait; wait; wait; -use; +attack"
alias "-til" "norm; -attack"
alias "til2" "bind mouse1 +til; alias sniperswitch fra; dev1; echo == Stop shoot enabled ==; dev0; norm; -attack"
alias "fra" "bind mouse1 +attack; alias sniperswitch til2; dev1; echo == Stop shoot disabled ==; dev0; norm; -attack"
alias "sniperswitch" "til2"

Den næste sætter du ind i din config.cfg(som de forslår) eller din autoexec.cfg(så kommer den automatisk ind i din config.cfg)

//config.cfg
bind "?" "sniperswitch"

Hvor du bytter "?" ud med den knap du vil bruge... f.eks "S", "F1" eller "CTRL"
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
17. marts 2002 - 00:35 #6
jeg prøver lige at legelidt med det...
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
17. marts 2002 - 00:46 #7
hmmm.... jeg kan sgu ikke få det til at virke..
jeg føgler mig ret n00b lige nu...
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. marts 2002 - 01:56 #8
Ok, hvad har du gjort end til videre...?

Evt. kan du trække din consol ned, og se om det har noget med autoexec.cfg at gøre...
I consolen skriver du exec autoexec.cfg
Så loads cfg'en ind, og det skal virker...
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
18. marts 2002 - 19:45 #9
det suger sgu når jeg ikke kan finde ud af det!!
Avatar billede jimsim Nybegynder
19. marts 2002 - 08:59 #10
Jamen så må du fortælle hvad du gør, så kan vi fortælle hvor det går galt.
Vi skal nok få det til at virke... men jeg skal bare høre hvor henne i forløbet det går galt(for ikke at gentage mig selv)