Avatar billede teach-me-php Nybegynder
16. marts 2002 - 21:56 Der er 5 kommentarer

toturial til forum i php

Hvor kan jeg finde en toturial til at lave et forum.....

det skal helst være på dansk...
Avatar billede western-amigo Nybegynder
16. marts 2002 - 21:58 #1
2 point....

Det skal du nok ikke forvente meget
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
16. marts 2002 - 22:04 #2
det er jo bare en adresse jeg skal have fat i.........der er jo intet arbejde i det.....
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
16. marts 2002 - 22:16 #3
ok...forhøjet til 15...det må da være nok.......
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
16. marts 2002 - 22:22 #4
helt ærlig mand....kom nu
Avatar billede bromer Nybegynder
16. marts 2002 - 23:14 #5
Hmm.. jeg kender ikke lige nogle tutorials... men har lavet mange fora gennem tiden... Du kan heller ikke bare skirve en tutorial omkirng det... Det kommer an på, hvordn du vil have dit forum til at virke.. Skal det være trådet.. skal det være et lukket forum, så det kun er brugere der kan logge ind.. hvilken medie har du til at gemme dine oplysninger, en database, filer på et fastpladelager...

Jeg vil meget gerne give dig nogle råd, men det kræver at du giver nogle flere informationer...