Avatar billede hanbjornen Nybegynder
16. marts 2002 - 00:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gamle lucasarts PC-spil

Hej alle på eksperten.
Er der nogen der ved om man stadig kan købe gamle Lucasarts spil som f.eks. X-wing Alliance simulatoren?
Og i givet fald hvor??

Mvh Hanbjornen
Avatar billede nonick Nybegynder
16. marts 2002 - 00:18 #1
Jep.. Der er masser af sider. Kig efter abandonned warez.. Abandonned warez er gamele spil, som er frigivet. Ganske lovligt :)
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 00:28 #2
X-wing Alliance kan man ihvertfald ikke få gratis!!! Jeg mener at jeg har set den i Fona/Boghadlen i en collectors ed. for ca. 100kr!
Se på Lucas Arts:
http://www.lucasarts.com/companystore/alliance/
http://www.lucasarts.com/products/alliance/
Er spillet ikke ca. fra 1999
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 00:30 #3
det kan godt være at man kan downloade de gode gamle spil, som X-WING + TIE Fighter fra starten af 1990'erne, men man kan ikke downloade X-Wing Alliance!
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 00:33 #4
Men du kan da måske spørge distributøren hvem der forhandler spillet:
I.Q. Media, Tlf. 70237323
Avatar billede hanbjornen Nybegynder
16. marts 2002 - 00:37 #5
Okay. Det var nu primært X-wing Alliance, de andet kan godt findes på abandonware.
Jeg er fuldt indstille på at betale fordi jeg ønsker en pæn/retail udgave af spillet. Jeg har prøvet www.spilpriser.dk men det ser ikke ud til at man kan købe det online!?

Måske skulle man lave en forespøgsmål på dba.dk
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 00:40 #6
prøv at spørg distributøren, det kan jo være at de et par kopier læggende!
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 00:44 #7
Eller prøv måske i Bog & Idé, min Bog & Idé har i hvert fald et stort sortiment af de forskellige collectors versioner!
Avatar billede hemning Nybegynder
16. marts 2002 - 16:05 #8
Tak for points :o) Jeg håber at du finder spillet :o)
Avatar billede hanbjornen Nybegynder
19. marts 2002 - 20:07 #9
Hej Alle.
Det lykkedes faktisk at finde spillet i en rodekassen i Elektronik World!
det kan bestemt betale sig at et ekstra kig!!
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 21:52 #10
Tillykke :o) Det er da fedt }:o)