Avatar billede wall Nybegynder
06. juni 2000 - 00:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GeForce og Win 2k

Jeg har en problem med mit GeForce under win 2k.

Jeg kan ikke spille OpenGl spil..Når jeg prøver at starte et så går win2k ned...kan godt køre  Direct3D  spil.

Jeg bruger NVIDIA Display Driver 5.22

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede beltzer Nybegynder
06. juni 2000 - 14:17 #1
Her er de drivere jeg brugere til mit , geforce

http://www.hanno.dk/geforce.zip

Avatar billede ricky Nybegynder
06. juni 2000 - 14:40 #2
Der er lige frigivet Detonator 2 drivere:
http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf

"NVIDIA's Detonator 2 reference driver provides full functionality for the following NVIDIA chipsets: NVIDIA TNT, NVIDIA TNT2, NVIDIA TNT2 Pro, NVIDIA TNT2 Ultra, NVIDIA Vanta, NVIDIA TNT2 Model 64, Aladdin TNT2, GeForce 256, GeForce DDR, Quadro, and GeForce2 GTS

New features in Detonator 2 include driver support for hardware accelerated full scene antialiasing, improved OpenGL and D3D performance, DXTC/S3TC texture compression, and full support for GeForce2 GTS and the NVIDIA Shading Rasterizer.They are offered in 2 different versions: self executible and manual. Please choose only one. You do not need both to enact the driver"
Avatar billede wall Nybegynder
08. juni 2000 - 20:10 #3
Tak beltzer :)

Det virker sku.

<% Wall %>
Avatar billede beltzer Nybegynder
11. juni 2000 - 22:46 #4
hehe, det var så lidt held og lykke med det....
Avatar billede stigers Juniormester
07. juli 2000 - 13:12 #5
Hvorfor bruger du i det hele taget win2K til at spilplatform? Det er jo ikke lavet til det! Brug du hellere win98 - der vil det nok også køre bedre... ;-)
Avatar billede wall Nybegynder
07. juli 2000 - 14:18 #6
Win 2k køre sku for godt når man spiller :))
Avatar billede søren-jon Nybegynder
11. juli 2000 - 01:14 #7
Wall>> Hamrende enig win 98 er død
W2K lever!!!! :-)
Avatar billede stigers Juniormester
11. oktober 2000 - 22:55 #8
f**k