Avatar billede dyrby Nybegynder
15. marts 2002 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan laver man et animeret icon i sin menu?

Jeg vil gerne have at mit prg. skal have et icon som animere når programmet er ved at udføre en handling som tager tid. iconet skal pladseres oppe i højre hjørne og fungere på samme måde som ie. Er der nogen der har et link til et sted hvor der står noget om det eller en ide om hvor og hvordan det skal gøre vil jeg søtte stor pris på et hint :)
Avatar billede dyrby Nybegynder
15. marts 2002 - 10:46 #1
Hov glemte at skrive at jeg arbejder i Visual Studio 6.0 c++ mfc
Avatar billede wisen Nybegynder
15. marts 2002 - 11:00 #2
Avatar billede dyrby Nybegynder
15. marts 2002 - 11:24 #3
Jo det er meget fint og jeg kan sikkert også bruge det... når jeg finder ud af at pladsere det oppe i venstre hjørne  på menu linien... lige som i internet explore. Min tanke var at der et eller andet findes en beskrivelse af hvordan det er gjort i netop internet exploren :) forløbigt tak
dyrby
Avatar billede wisen Nybegynder
15. marts 2002 - 11:40 #4
Jeg ved ikke lige hvordan der er gjort i IE, men måske det er noget med at placere en "CAnimateCtrl" på en Toolbar eller Rebar...

http://www.codeproject.com/docking/
Avatar billede wisen Nybegynder
15. marts 2002 - 11:41 #5
Avatar billede dyrby Nybegynder
15. marts 2002 - 11:59 #6
>> Tak for indsatsen wisen
Jeg vil ikke lige lukke spg endnu... det kunne være at der var nogen der kendte en mere komplet løsningsbeskrivelse... (jeg kan ikke være den eneste der har dette prob.), hvis der er nogen der kommer med et bedere svar, får du pointende efter lidt tid med inaktivitet...

vh dyrby
Avatar billede dyrby Nybegynder
15. marts 2002 - 12:32 #7
hov.. jeg mener selvfølgelig: .. "hvis der IKKE er nogen"... :)
Avatar billede professoren Nybegynder
19. marts 2002 - 17:59 #8
kan du ikke bar kalde en animated .GIF fra din program?