Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
14. marts 2002 - 20:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Secondary master failed

Min computer er tit begyndt at gå ned, hvor den genstarter sig selv, og når den har gjort det kommer den med en besked "secondary master failed" Er det fordi computeren er for varm eller fordi hd'en fucker up eller...?

Hvis jeg trykker ctrl+alt+del efter jeg har fået den besked der virker den fint igen, udover at når jeg kommer ind i windows(XP) igen, kommer den med en fejl meddelelse om at grafikkortsdriverne muligvis er blevet fucked! Bliver nød til at geninstallere dem hvergang det sker! :(

MB temp = 40 Cpu temp = ca 50-60

Er det for meget? Og hvad skyldes problemet?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2002 - 21:21 #1
Nej, umiddelbart er temperaturen helt fin. Måske ville det være en god ide at formatere maskinen for at se, om problemet skyldes fejl i din software eller evt. en virus.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
15. marts 2002 - 13:02 #2
Har lige formateret den 5 gange, fordi installationen af windows xp fuckede up hver gang! :(
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 02:39 #3
Hvordan fucker den op? Hvor langt kommer du?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
16. marts 2002 - 12:39 #4
Den når lige at copiere alle filerne til installationen, men når den har gjort det og rebooter siger den at en fil er beskadiget og ikke kan fortsætte :(
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 18:39 #5
Hvis du har mulighed for at prøve med en anden cd, kan du se, om der er en fejl på din cd.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
16. marts 2002 - 18:52 #6
Det er cd'en! HAr prøvet med en anden, og den funker! Men jeg tror stadigvæk jeg har problemet!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
16. marts 2002 - 18:52 #7
Det var der også da jeg kørte med 2000!
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 19:29 #8
Jamen så er der jo ikke så meget af gøre...Du må prøve at få den byttet.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
19. marts 2002 - 07:36 #9
nej for kan du ikke se det ikke er windows der er noget galt med, for jeg havde også problemet under windows 2000 som kørte som en drøm!
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 00:12 #10
lukker du snart spørgsmålet?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
01. april 2002 - 01:22 #11
Nææh har jo ikke fået svar på spørgsmålet! Ihvertfald, er problemet ikke løst!
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 01:30 #12
du skal ikke regne med flere svar, når spørgsmålet er så gammelt.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
01. april 2002 - 02:17 #13
hmm k
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 11:30 #14
Luk spørgsmålet og opret det igen.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
01. april 2002 - 13:26 #15
Må man det? Hvordan lukker jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 13:33 #16
Nej, men når du ikke har fået et brugbart svar, kan jeg ikke se problemet med at oprette det igen. Du skal bare selv lave et svar og derefter acceptere dit eget svar. Så er det lukket.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
02. april 2002 - 19:51 #17
A okaaay :)
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
02. april 2002 - 19:53 #18
Ingen kunne finde svaret :( Men det kommer sq heller ikke så tit længere, så det må vel også være mig selv der har løst problemet!? Hvis man svarer på sine egen ? får man vel ikke pointne vel? Det ville da være l4m3!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
02. april 2002 - 19:53 #19
Lol jo gu gør man det! Hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 20:02 #20
sådan er det bare. Det skal jo ikke koste noget, når du ikke får en ydelse.