Avatar billede moldrup Nybegynder
13. marts 2002 - 22:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bios-chip til Asus a7m266

Hej Eksperter, jeg skal bruge en ny bios-chip til dette bundkort, da jeg er 100% sikker på at den jeg har er brændt sammen..
Jeg så man kan købe en på www.asuscom.de
men de sender ikke til dk.... er der et sted man kan købe Bios-chip der er programmeret her i dk?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 22:13 #1
hvorfor er du så sikker på at den er brændt sammen?
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 22:24 #2
Prøv din forhandler... der er nogen som har en brænder stående der kan klarer en lille flash på en ny kreds!

/Jakeman
Avatar billede moldrup Nybegynder
24. marts 2002 - 14:34 #3
Jeg har løst problemet ved at få en kammerat, der bor i tyskland til at købe den... Ellers Tak for hjælpen allesammen!