Avatar billede koldstar Nybegynder
13. marts 2002 - 16:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

driver til liteon brænder

hej, det her er nok ikke den rigtige kategori, men j kunne ikke lige se hvor j ellers skulle opretet spørgsmålet.

Jeg har en liteon LTR-12101B brænder, som jeg ikke kan få til at virke i win2000. J har rpøvet på liteon's hjemmeside, men kan ikke rigtig finde nogle drivere.. r der en som har et link???
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. marts 2002 - 16:17 #1
Prøv med en nyere version af dit brænder program - evt. Nero fra www.ahead.de
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. marts 2002 - 16:19 #2
j har easy 5, og det må da være fint nok. men når j starte installationen kan j kun trykke cancel
Avatar billede hemning Nybegynder
13. marts 2002 - 16:29 #3
Der skal ikke bruges drivere til Windows xx, så her er der Firmware til din brænder:
http://www.liteonit.com.tw/webfw/LTR-12101B/USER/LS3J23.zip
Der står at det kan gøre den bedre til at "afspille"! Se selv:
http://www.liteonit.com.tw/e-down-f.asp
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. marts 2002 - 16:33 #4
den har j allerede prøvet, men d virker ik.....
Avatar billede hotshot Nybegynder
14. marts 2002 - 15:14 #5
Hvad med at opdatere din easy
Avatar billede koldstar Nybegynder
14. marts 2002 - 17:41 #6
har jeg også prøvet, uden held....
Avatar billede malcolmx Nybegynder
14. marts 2002 - 20:19 #7
jeg forstår ikke helt at du skal bruge driver til en brænder... den plejer da bare at blive fundet i bios...
Prøv at tjek at dine jumpers står korrekt (det er vigitigt hehe...) hvis de gør det skal du så gå ind i bios og auto detect dit drev... så burde den være der
Avatar billede koldstar Nybegynder
28. juni 2002 - 16:04 #8
h
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 16:07 #9
koldstar -> Hvad laver du????
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. juni 2002 - 16:09 #10
Han lukker sikkert fordi spørgsmålet er over 3 måneder gammelt - og han sikkert har fundet en læsning i mellemtiden.. :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 16:11 #11
ja men han kan da godt lige forklare det ordenligt, og takke dem der deltager i stedet for bare "h"
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. juni 2002 - 16:23 #12
Det har du så ret i.