Avatar billede danielp Nybegynder
12. marts 2002 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Højtalere direkte til computer??

Hejsa!
Kan det lade sig gøre at koble to højtalere fra et anlæg dirkete til lydkortet i computeren??
I så fald ville det altså IKKE gå ind i et anlæg eller en forstærker først.. Vil det komme til at betyde at højtalerne ikke spiller så højt da lydkortet ikke at skrue højt nok op, eller vil højtalerne spiller så højt de kan, bare man skruer helt op for lyden på computeren??
Håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. marts 2002 - 22:17 #1
Du skal have en lille forforstærker imellem, ellers kommer der ikke så høj lyd ud.
Avatar billede danielp Nybegynder
12. marts 2002 - 22:24 #2
Er det muligt at købe en sådan lille forstærker, som er beregnet til formålet?? Og i så fald....Hvor?? :o)
Avatar billede tumben Novice
12. marts 2002 - 22:38 #3
Avatar billede grinderslev Praktikant
13. marts 2002 - 00:31 #4
Den lokale elektronik forretning har garanteret et Velleman byggesæt til få hundrede kroner, men ellers er Brinck billig med den slags.