Avatar billede krang Nybegynder
12. marts 2002 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gange 2 textboxe sammen

Jeg har nogle tal der skal ganges...

der skal først være 2 teksboxe der skal ganges og resultatet vises i en ny textbox

og lige neden under skal der være 2 textboxe mere der og skal ganges til en ny "ialt" textbox

og der skal være mange flere

og så lige den ting at "ialt" felterne altid skal opdatere efter hvad man skriver i de 2 tilhørene box'e

hvordan gør man det???
Jeg har prøvet nogle forskellige ting, men det går hele tiden galt, og nu er jeg blevet sur på mit script, så vil i ikke plz hjælpe mig med det????

Mikkel
Avatar billede krang Nybegynder
12. marts 2002 - 20:35 #1
lukker dette...
kom til at oprette det 2 gange
Avatar billede krang Nybegynder
12. marts 2002 - 20:36 #2
Avatar billede dutdut_nikolajdut Nybegynder
12. marts 2002 - 21:42 #3
fino :))