Avatar billede janny Nybegynder
12. marts 2002 - 14:03 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

nuværende eller "ny" ?

Hej - vores nuværende startside er lidt tung i optrækket (45,3 kb) http://www.tegnecenter.dk  Har derfor lavet et designoplæg (19,9 kb) http://www.tegnecenter.dk/test.html  Holder det med dropdown-boxene eller er det for forvirende?  BEMÆRK der er ikke links på testsiden endnu. Jeg er lidt bundet på det designmæssige ( af vores marketingchef ) så der bliver ikke ændret væsentligt på det.

Jan
Avatar billede jan9530 Nybegynder
12. marts 2002 - 14:10 #1
den første er i hvert fald mere overskuelig, og på min forbindelse 512/256 kører det fint nok....de dropdown bokse er ikke særlig overskuelige, og man skal lede efter de man søger efter et stykker tid, hvis ikke man lige kender siden.

Min mening
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 14:17 #2
Som erhvervsside vil jeg foretrækker nr 2, nummer har alt for meget indhold til man hurtigt kan danne sig et overblik, og derfor er det fint at du har ketegori-inddelt det :) Hvad med nugle lidt smartere dropdowns..  a la dem på eksperten?

Mvh www.startfirma.dk
Mere sitevurdering? http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_visemne.php?kat=2146
Avatar billede janny Nybegynder
12. marts 2002 - 14:50 #3
>startfirma: dropdownboxe og formularfelter bliver formateret med CSS, hvis det er den løsning vi vælger. Angående den nuværende version, så bliver det største problem at få overbevist marketing om at man ikke behøver at "kaste det hele" i hovedet på folk på startsiden!!

Jan
Avatar billede roedz Nybegynder
12. marts 2002 - 19:39 #4
Jeg synes en dropdown menu som på fx microsoft.com vil være meget bedre. Den findes faktisk også her på eksperten. (Jeg omtaler udgave 2 som jeg synes er bedst)