Avatar billede dennism Nybegynder
11. marts 2002 - 16:36 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Overskrift?

Hvilken overskrift vil i anbefale til brug på et webside? Jeg skal både have 'face' og 'size'!
Avatar billede moreless Nybegynder
11. marts 2002 - 16:43 #1
Du kunne jo bruge <h1>Min overskrift</h1> ?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
11. marts 2002 - 16:44 #2
Den der passer dig bedst og du syntes om
Avatar billede moreless Nybegynder
11. marts 2002 - 16:45 #3
ganske enig.. selv om at det måske ikke er så fedt at bruge font tags ;)
Avatar billede dennism Nybegynder
11. marts 2002 - 16:53 #4
Nope... grunden til at jeg ikke kan bruge <hX>, er at den automatisk indsætter et '<BR>' til at starte med! Og på min side skal overskriften være lige under banneret, og derfor kan disse ikke bruges!
Hvilket 'face' synes i er fedt til en overskrift?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
11. marts 2002 - 16:55 #5
dennism  prøv dig frem, ligesom at sige hvad skal jeg køde underbukser med gylp eller uden, det er en smag sag, prøv dig frem der sker ikke noget ved det andet end du måske bliver klogere.
Avatar billede moreless Nybegynder
11. marts 2002 - 17:06 #6
Du kunne jo også lave et stykke grafik og bruge som overskrift..
Avatar billede gifle Nybegynder
11. marts 2002 - 17:06 #7
Det er også "umuligt" at råde når man ikke aner hvordan resten af siden ser ud ;o)
Avatar billede beldring Nybegynder
11. marts 2002 - 17:07 #8
Brug Tahoma, eller Verdana, da det er de fedeste!
Avatar billede moreless Nybegynder
11. marts 2002 - 17:11 #9
en ganske almindelig font tag overskift kunne se således ud:

<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="4">Min overskift</font>

men størrelse og så videre må være op til dig selv :)
Avatar billede nicksos Nybegynder
11. marts 2002 - 17:18 #10
Verdana, Arial, eller Tahoma... Men, hvad siden handler om har noget at sige om hvilken skrifttype passer bedst. Det kunne jo være, at en helt fjerde er bedst. Jeg kan bedst lide imellem 24 pkt. og 36 pkt som udgangspunkt.