Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
11. marts 2002 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kør under eg. WinXp

der står på linux.org

"If you already run another operating system, you must re-partition your hard disk in order to install a "standard" Linux distribution. There are some "mini" distributions that are designed to run as if it were a "program" under other operating systems (eg. Windows). If you are interested in trying Linux, this may be an option."

Hvad er det for linux'er de snakker om her?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
11. marts 2002 - 16:13 #1
ups... "There are some "mini" distributions that are designed to run as if it were a "program" under other operating systems (eg. Windows). If you are interested in trying Linux, this may be an option."

Hvad er det for linux'er de snakker om her?
Avatar billede victor44 Nybegynder
11. marts 2002 - 16:18 #2
Hvor mange svar vil du have med to ens spørgsmål ? ;-)

LuF
Avatar billede harpocrates Nybegynder
12. marts 2002 - 09:00 #3
Hent vmware og kør en linux distribution under det! - det er sjov!
Avatar billede nbeier Nybegynder
13. marts 2002 - 09:33 #4
SUSE har lavet en cd (som sikkert kan downloades), som køres fra selve cd'en, og kun ligger en 100MB fil på harddisken. Det kører langsomt, men så kan man lige se, hvad det er.
Den almindelige Mandrake distro har også en mulighed kaldet lnx4win, der ligger linux ind på windows-partitionen.
Og det er der sikkert også nogle af de andre distroer, der kan.