Avatar billede xron Nybegynder
11. marts 2002 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstarten er træls''

Jeg har haft 2 diske med W2K i min pc'er, og efter dette, kommer der i min opstart, om jeg vil vælge w2k eller w2k, hvordan får jeg DET væk. Den tror vel at der er partioner på min harddisk.
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2002 - 11:34 #1
Prøv og kig i roden af dit C drev om du ikke har en fil der hedder boot.ini ! Inde i den står der sikkert Win2k 2 steder. Der kan du så bare slette den ene linie (ta' evt. lige en backup af filen før du laver om i den ;))

Ellers kan du også prøve at højreklikke på My Computer og vælge Properties -> Fanebladet Advanced -> Knappen Startup and Recovery -> Vælg den rigtige i dropdown menuen -> Fjern markeringen i "Display list of operating systems for" !

Snowball
Avatar billede xron Nybegynder
11. marts 2002 - 11:39 #2
Jep.. sådan det lyder rigtigt,, prøver når jeg kommer hjem, sidder på arbejde lige nu, derefter får du point.
Avatar billede xron Nybegynder
12. marts 2002 - 10:12 #3
Dette var det, tak for hjælpen, det virkede,,,
Avatar billede snowball Novice
12. marts 2002 - 10:13 #4
Selv tak, og tak for point :)

Snowball