Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
10. marts 2002 - 21:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Oversæt til engelsk

har brug for lidt hjælp. hver af nederstående stykker skal oversættes til forståeligt engelsk.
50 point for hver.
---------------------------
Nu er tiden kommet, hvor du skal på dit livs ferie! Vilkommen til det maleriske Malta, der altid er et besøg værd. Øen ligger blot og venter på, at du skal opdage alt, hvad den har at byde på.
Lej en bil - prisen er utrolig lav - og kør en tur i den uspolerede natur. Eller aflæg et besøg i en af de idylliske byer, hvor man kan købe antikviteter billigt, når man først har lært, at man ikke bare skal betale, hvad der forlanges i første omgang.
Indsend nedensående kupon og vi sender dig starks yderligere oplysninger om øen, hvor du skal tilbringe din sommerferie.
Avatar billede initializing Nybegynder
10. marts 2002 - 21:46 #1
Skal vi lave dit Engelsk? =)
Avatar billede spectual Nybegynder
10. marts 2002 - 21:47 #2
hehe... den opgave har jeg også haft for lang tid siden.. :o)
Avatar billede initializing Nybegynder
10. marts 2002 - 21:47 #3
Du har været ehr i 15 dage og har allerede over 300 points ude. Tror du ikke at det er på tide at acceptere nogle af de svar der er kommet?
Avatar billede ckh Nybegynder
10. marts 2002 - 21:52 #4
1.
Now the time has come when your going on the vacation of a lifetime. Welcome to the pictoresque Malta, allways worth visiting. The island is just waiting for you to discover all it has to offer.

2.
Rent a car - att incredible low prices - and take a ride in the unspoiled nature. Or visit one of the charming villages, where antiques can be boght at very low prices, as soon as you discover that the initial price isn´t necesseraly what you have to pay.

3.
Send in the coupon below. We will immediately send you further information about the island on which you will be spending your sommer-vacation
Avatar billede spectual Nybegynder
10. marts 2002 - 21:54 #5
Now it is time for you to go on the vacation of your life. Welcome to the picturesque Malta, which always are worth a visit. The island just waits for you to discover everything it offers.

Rent a car - the price is unbelievable low - go for a drive in the unspoiled nature or pay a visit in one of the idyllic towns, where you are able to buy cheap antiques, once you learn not to pay what first is demanded.

Send in the following coupon and we will instantly send you further information about the island, where you are to spend your summer-vacation.
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
10. marts 2002 - 22:00 #6
*DOG* havde ikke opdateret siden. og havde dermed ikke set at spectual også havde smidt et svar ind :-(
jeg opretter lige et nyt spm, så du også kan få nogle point.

initializing << har lukket alle ikke-færdigt-besvarede spørgsmål
Avatar billede nonick Nybegynder
10. marts 2002 - 22:00 #7
3.
Post the form below and we´ll immidiatly(ved ikke hvordan det staves) send you further information about the island, where you will spent your hollyday
Avatar billede spectual Nybegynder
10. marts 2002 - 22:00 #8
2. bud:

Now it is time for you to get on the vacation of your life. Welcome to the picturesque Malta, which always are worth a visit. The island just waits for you to discover everything it offers.

Rent a car - the price is unbelievable low - go for a drive in the unspoiled nature or pay a visit in one of the idyllic towns in which you are able to buy cheap antiques, once you learn not to pay what first is demanded.

Send in the coupon below and we will instantly send you further information about the island, on which you are to spend your summer-vacation.
Avatar billede spectual Nybegynder
10. marts 2002 - 22:02 #9
okay.. men pas på med at bruge chk's oversættelse. Der er adskillelige gramatiske fejl (det er der sikkert også i min - men der er flere i chk's) og stave-fejl... :o) no affence