Avatar billede allowishus Nybegynder
10. marts 2002 - 16:58 Der er 5 kommentarer

indkøb af blanke cdrom'er

Halløj!

Er der nogen der ved hvor man kan købe cdrom'er uden tryk på selve cdrom'en. Evt. navne på hvilke mærker der er uden logo.

På forhånd tak
Bjørn Puggaard
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 17:00 #1
Avatar billede allowishus Nybegynder
11. marts 2002 - 16:07 #2
ja det er brændbare cd'er jeg leder efter, men uden tryk på selve cd'en. altså uden tekst/logo/grafik eller noget som helst på ydersiden af cd'en (blanke).....

jeg har snakket men en butik som sagde at de havde haft dem, men de sælger dem ikke længere så nu leder jeg efter en anden butik..

hilsen
bjørn puggaard
Avatar billede allowishus Nybegynder
11. marts 2002 - 16:09 #3
og på edbpriser.dk kan man ikke søge på om de er uden tryk
Avatar billede anderzand Nybegynder
08. december 2002 - 00:34 #4
Lykkedes det dig nogensinde at finde ud af, om man kan købe blanke CD'er mere?

Hilsen
Anderzand
Avatar billede allowishus Nybegynder
12. december 2002 - 13:05 #5
Nej, desværre ikke.. sååå de 200 pts. står på spil endnu