Avatar billede ultradma Nybegynder
10. marts 2002 - 15:48 Der er 5 kommentarer

Compaq bærbar skærm og netværk..

Har lige to spm vedrørende min compaq bærbar (compaq elite 4/75cxl)

1) Hvilken skærm opløsning er max, og hvor ka jeg finde driverne? i øjeblikket kører den kun 640*480, men tror med de rigtige drivere den kan køre en tak højere.
Farverne er indstillet til 16bit colors lige nu hvilket er fint. Har forresten kigget på compaqs drivere.. der er ik nogle til min :/

2) Hvis jeg ska have et PCMCIA kort til den, ska jeg kigge efter noget specielt. Kan et normalt PCMCIA netværks kort 10/100mbit bruges?

Tak for hjælpen!
Avatar billede s.stud Nybegynder
10. marts 2002 - 15:53 #1
Hvilket styresystem kører du med?
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. marts 2002 - 16:13 #2
win95... Den har sq ik plads til større O/S'er :)
Avatar billede grinderslev Praktikant
11. marts 2002 - 02:57 #3
http://www.compaq.com/support/files/LTE/us/locOsCat/3_2.html

Kik evnt. selv vidre her: http://www.compaq.com/support/files/LTE/us/index.html

Du mangler ikke lige en dockingstation til din bærbare?? Jeg har en du kan købe billig.
Avatar billede ultradma Nybegynder
11. marts 2002 - 08:18 #4
Nope.. Det gør jeg ik :)
Jeg mangler et PCMCIA netværkskort though..!
Avatar billede ultradma Nybegynder
11. marts 2002 - 08:20 #5
Som sagt har jeg været inde på compaq og kigge. De drivere du specificere, er ik kompatible med min bærbar.. Du ka se nederst hvilke bærbare de virker til!