Avatar billede andresenjohnny Nybegynder
09. marts 2002 - 16:23 Der er 4 løsninger

Indmeldelse i Domæne

Ved indmeldelse af domæne og oprettelse af maskine, får jeg en meddelelse om at
"Domæne controlleren for dette domæne blev ikke fundet".
Serveren køre i forvejen med 100 bruger uden problemer.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad der sker?

Jeg har desuden et problem med at få en netværks printer indsat. Skal dette gøres fysisk på serveren?.
Avatar billede jademutter Nybegynder
10. marts 2002 - 16:54 #1
check at der ikke allerede findes en puter på netværker med samme navn!!
Avatar billede grinderslev Praktikant
11. marts 2002 - 04:26 #2
Check også om du kan pinge serveren, så den netværket ihvertilfald virker inden du begynder at rette software.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
11. marts 2002 - 10:10 #3
Det kan være mange ting. Køre den DHCP? Har den det rigtige subnet?

ang printer, hvis det er en netværksprinter (dvs at den har et netkort eller en printboks) Så kan du installere printeren på din server. Under port skal du vælge Standard TCP/IP og så skrive IP'en på den printer eller printerbox.
Avatar billede andresenjohnny Nybegynder
14. marts 2002 - 11:47 #4
Jeg har konstateret at enheden er i stykker, så uanset svarene er der ingen løsning. Tak dog for interessen.