Avatar billede lindsepigen Nybegynder
08. marts 2002 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Side med anmeldelse af bærbare comp

Hej
er der nogen, der kender en side, der har anmeldelser af de nyeste bærbare fra forskellige computere?
Både engelske og danske?

Vh
Karen
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 22:02 #1
edbpriser.dk
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
08. marts 2002 - 22:06 #2
Jeg synes ikke ligefrem den har anmeldelse og stiller også mere computerne op overfor hinanden med priser..
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 22:08 #3
lindsepigen > Hvis du søger på bærbare computerere kan du - hvis du klikker på top10 ikonet ud for computeren - se detaljer om den og herunder kan du klikke på et ikon med nogle stjerner, som viser dig andre brugeres bedømmelse af produktet
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
08. marts 2002 - 22:18 #4
Ja, jeg ved godt man kan gøre det, men jeg leder efter en side med test og lange anmeldelser ligesom fx http://www.anandtech.com/ bare med bærbare.
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
28. marts 2002 - 12:22 #5
lukker