Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
08. marts 2002 - 15:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

apache og ME

jeg skal kunne teste min PHP på min computer, så jeg installerede APACHE. det dog ikke. (jeg kører windows ME). jeg skal enten bruge et alternativ, eller også en løsning. jeg vil ikke opgraderer til XP, selvom det ville løse problemet.
Avatar billede rune_c Nybegynder
08. marts 2002 - 15:06 #1
download:

http://www.php.net/do_download.php?download_file=php-4.1.1-installer.exe

jeg mener den kan konfigureres til pws
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
08. marts 2002 - 18:39 #2
jeg har PHP. men hvad skal jeg bruge det til når apache ikke virker?? så går idéen ligesom af.
Avatar billede carlo130466 Nybegynder
08. marts 2002 - 18:43 #3
prøv der her jeg køre også windows ME. det køre findt for mig

http://netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&tech_id=2&article_id=71

download:Apache
/dist/httpd/binaries/win32/apache_1.3.23-win32-x86-no_src.msi.asc
Avatar billede rune_c Nybegynder
08. marts 2002 - 18:49 #4
hvis du har installeret PWS (Personal Web Server) kan du installere php og den konfirgurer så sig selv til pws. php virker så sammen med pws!!!! Det er bare et alternativ som du selv spurgte efter.....
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
15. marts 2002 - 13:59 #5
carlo130466>> det virker ikke. jeg har prøvet, men det virker ikke.
rune_c>> PWS virker heller ikke for mig, jeg ved ikke hvorfor.
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
04. april 2002 - 13:54 #6
jeg lukker. der er vidst ingen der ved noget