Avatar billede rajczik Nybegynder
07. marts 2002 - 08:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafik

Er her en der kan lave noget Grafik til en Hjemmeside?  Det skal vær lidt som det her http://tower-news.dk/index.php

Og det er en side med en chat som i skal lave et til i logoet skal der stå Duzer.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 11:09 #1
Jeg synes nok jeg kunne huske dit Duzer.dk - hvorfor har du i sin tid oprettet spørgsmålet med -Daniel- som bruger?

Forøvrigt er din konto ikke aktiv på rajczik.

Du ved godt at du ikke må oprette flere brugernavne, ik'?

Jeg vil lige høre din mening først, inden jeg foretager mig mere.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 11:11 #2
Og lidt dokumentation for min påstand om at du har oprette flere brugernavne:

http://www.eksperten.dk/spm/177411

Hvor du beder om at der i logoet skal stå Duzer.dk

Du er MEGET tæt på at blive anmeldt for misbrug på Eksperten, men vil gerne høre din forklaring på min påstand.
Avatar billede uap Nybegynder
07. marts 2002 - 11:18 #3
http://www.eksperten.dk/spm/174818

tror nok han allerede er anmeldt...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 11:43 #4
OK - hvad med hans -Daniel- konto?

-Daniel- din troværdighed er virkelig røget langt ned. Sådan foregår tingene ikke herinde på E. Brug spillereglener, eller det går ud over dig selv i form af at ingen gider hjælpe dig.
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 15:52 #5
Konto er IKKE aktiv
Avatar billede rajczik Nybegynder
08. marts 2002 - 08:47 #6
Er den ike