Avatar billede rpp Nybegynder
06. marts 2002 - 20:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fælles mail i OE?

Hejsa.

Jeg skal sende en fælles mail i mit OE, men hvis jeg laver en adresse mappe og sender en fælles mail via den, så står alle folks e-mail adresser inde i mailen.
Hvordan undgår jeg dette?

RPP@
Avatar billede jakeman Nybegynder
06. marts 2002 - 21:05 #1
send alle dine adresser i "BCC:" feltet istedet for "TO:" !

Alle de adresser du sende i "BCC:" feltet kan ikke ses af de andre!

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
06. marts 2002 - 21:07 #2
Hvis ikke BCC er tilgængelig fra hovedsiden i OE, skal du bare trykke på TO: hvorefter du havner i din adressebog hvor du der kan adderer dine adresser/grupper til BCC feltet! :-)
Avatar billede robotten Praktikant
02. august 2002 - 10:32 #3
Lukker du lige dine gamle spm.?