Avatar billede intel4004 Novice
06. marts 2002 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC Produkt med 2 statiske IP adresser

Jeg har en TDC Netexpress 256/128 forbindelse, og i øjeblikket kun en enkelt fast IP-adresse.
Men jeg kunne som godt bruge en enkelt fast mere, men ifølge TDC Internet kan man ikke få dette.
Tele Danmark sælger også bredbånds løsninger, men jeg er vitterlig stærkt forvirret over hvilket produkt der giver mulighed for mere end 1 fast-IP...

Måske ProAccess...eller??

Mvh INTEL4004
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 18:01 #1
Du skal nok have proaccess for at få mere end en statisk IP, TDC mener ikke at private har noget at bruge mere end en statisk IP til.

På teledanmarks hjemmeside, under erhverv kan man læse følgende:

100% individuelle løsninger
Ud over basispakkerne har du mulighed for at sammensætte din bredbåndsløsning, så den passer 100% til dine behov. Via forskellige tillægsydelser vælger du den servicegrad og/eller rådgivning, du ønsker. Det kan være analyse og rådgivning om kommunikationsløsninger. En individuel prisaftale eller driftssupport. Eller det kan være overvågning af dit udstyr. Med bredbåndsnettet er der lige så mange muligheder, som der er fordele.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 18:08 #2
Glem lige mit tidligere indlæg, dette er om pro@ccess:

Udbygningsmuligheder
Pro@ccess ADSL er en 100% professionel løsning. Derfor er det også en fornuftig investering. Bl.a. har du hele tiden muligheden for at opgradere og tilpasse til den situation, din virksomhed befinder sig i. En ændring i jeres internet strategi behøver derfor ikke at gøre din Pro@ccess ADSL forældet eller ubrugelig. Her er eksempler på udbygningsmuligheder.

Flere IP-adresser (dog ikke på standardrouter)
Domæneregistrering/Domænedrift
Ændring i router/router med flere faciliteter/router-overvågning
Døgnservice af router og linie
Backup-server, der træder til, hvis virksomhedens mailserver går ned
Sikkerhedsløsninger
Mulighed for "privat" net (VPN) til eksempelvis til lokalnet hos filialer, underleverandører mv.

Desuden: Hvis du ønsker yderligere information eller en mere detaljeret vurdering af netop dine behov så kontakt os på 80 80 80 90.

Og: http://www.teledanmark.dk/html/erhverv/produkter/644/F-0104-644-B-JLY.pdf
Avatar billede nicksos Nybegynder
06. marts 2002 - 23:37 #3
Jeg har TDC's Bredbånd/ADSL (256/128)og den er med 2 IP adresser. Det får man automatisk, med mindre man stipulerer at man vil have ét fast IP.
Avatar billede intel4004 Novice
07. marts 2002 - 06:19 #4
>>nicksos
Ja...men mon ikke disse er dynamiske??

INTEL4004
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. marts 2002 - 06:25 #5
nicksos>> det er som intel4004 siger dynamiske IP'er du har. Jeg har nemlig samme ordning med 4 dynamiske IP'er.
Avatar billede intel4004 Novice
07. marts 2002 - 14:53 #6
>>james_t_dk

Ok...så tror jeg at jeg bestiller ProAccess engang om et par 1000 år, når jeg får råd til det...

INTEL4004
Avatar billede intel4004 Novice
07. marts 2002 - 14:54 #7
>>james_t_dk

Ok...så tror jeg at jeg bestiller ProAccess engang om et par 1000 år, når jeg får råd til det...

INTEL4004