Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
05. marts 2002 - 15:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Max pain

Hej

Jeg har lige købt Max pain og det har jeg nogle problemer med fordi den går hele tiden ud af spillet jeg er kun kommet ind i spillet en gang. Hvordan får jeg det til at virke normalt.
Avatar billede nonick Nybegynder
05. marts 2002 - 15:55 #1
Skru lidt ned for dine details :)
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
05. marts 2002 - 16:30 #2
det virker ikke
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2002 - 16:48 #3
højreklik på Max Payne.exe og kør den som kompabilitet til 98/ME
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
05. marts 2002 - 16:50 #4
det virker stadig ikke
Avatar billede sefo Nybegynder
05. marts 2002 - 18:35 #5
sæt farve til 16-bit ikke 32-bit. Hvis ikke det virker kan du indsætte forskellige commandlines i maxpayne.exe.

Højre klik på Max Payne.exe, egenskaber og i destinations linien, tilføjer du til sidst, husk mellemrum.

"-developer" :starter developer mode
"-nodialog" :spinger over Start dialogen
"-skipstartup" :springer over startup animationen
"-disable3dpreloads" :hvis systemmet løber tør for memory, mens den loader et level. Behjælper at ,spillet ikke crasher.

"" skal ikke skrives i destinationlinien. Hvis du vil have mere end en af linierne med, så husk mellemrummet mellem hver enkelt.

Det skal også lige siges at Max Payne og XP ikke er de bedste venner. Max Payne er ikke testet i XP, men en del får den til at virke.
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
05. marts 2002 - 20:27 #6
er destinationen ud for ikonet når man trykker på egenskaber for så kan jeg ikkefå det til at virke.
Avatar billede sefo Nybegynder
05. marts 2002 - 20:32 #7
nej det er, tror jeg, fjerde linie fra oven og den hedder noget i retning af c:/programmer/maxpayne/maxpayne.exe
Og derefter tilføjer du bare linien(er) f.eks.
c:/programmer/maxpayne/maxpayne.exe -developer

det er ikke sikkert at din linie hedder nøjagtigt det jeg har skrevet, men nogenlunde
Avatar billede sefo Nybegynder
05. marts 2002 - 20:42 #8
du tilføjer commandlinien så hele linien kommer til at se sådan ud.

c:/programmer/max..../max....exe -developer
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
05. marts 2002 - 21:22 #9
der er en hvor location er "C:\Program Files\Max Payne" det er den 4 øverste men den kan jeg ikke ændre.
Avatar billede sefo Nybegynder
05. marts 2002 - 21:56 #10
af de tre faneblade i toppen har du valgt den der hedder genvej og ikke den der hedder generelt
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
06. marts 2002 - 11:37 #11
tak