Avatar billede kumfrys Nybegynder
14. juni 1999 - 16:16 Der er 7 kommentarer

Password beskyttelse

Er der nogen der kan hjælpe mig med, at lave en cgi hvor funktionen er; Man skal indtaste et brugernavn + password. Fx hvis man indtaster Ole som brugernavn skal man få filen ole.html, desuden skal man have et password (som er individuelt for hver brugernavn) for, at kunne logge på med navnet.
Der skal kunne oprettes mange brugerprofiler i denne cgi-fil.

På forhånd tak

casper@webii.dk
Avatar billede s Nybegynder
14. juni 1999 - 16:20 #1
Du stiller spørgsmålet under ASP... Må det laves i ASP?
Avatar billede stoffer Nybegynder
14. juni 1999 - 17:24 #2
jeg har givet det samme svar en gang før med Database. Husk at lave en Access base med felterne Navn, Kodeord

enjoy!

http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=1794
Avatar billede stoffer Nybegynder
14. juni 1999 - 17:25 #3
ellers er der jo et udemærket JavaScript ting på netcoders.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 19:42 #4
jeg har et cgi...
Avatar billede kumfrys Nybegynder
14. juni 1999 - 20:10 #5
Skywalker:

Gider du sende dit cgi ?

casper@webii.dk
Avatar billede stoffer Nybegynder
14. juni 1999 - 22:55 #6
jeg har da også et script i perl :-)

hvis det er ok
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 22:59 #7