Avatar billede duzer.dk Nybegynder
03. marts 2002 - 12:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP

Er her en der kan Hjælpe mig med at

Sætte det her ind det rigtigt sted

-----------------------------

<?

  $sekunder=5239;

  $sek = $sekunder % 60;
  $sekunder = (int)($sekunder/60);
  $min = $sekunder % 60;
  $sekunder = (int)($sekunder/60);
  $tim = $sekunder;

  print "$tim:$min:$sek<br>";
?>

-----------------------------------

Det skal ind i det her!

------------------------------------

<?require ("db.php");
$foresp = mysql_query("SELECT * FROM chat_users ORDER BY online_sek DESC LIMIT 0,10") or die(mysql_error());

while($data = mysql_fetch_array($foresp)){

$bruger = $data["bruger"];
$online_sek = date("H:i:s",$data["online_sek"]);

echo "$bruger har vært online i $online_sek sek<BR>";
}
?>

--------------------------------

Jeg ved bare ikek hvordan det skal En der vil gør det for mig ? så er der 50 point
Avatar billede duzer.dk Nybegynder
03. marts 2002 - 12:32 #1
Ubs der skal stå de steder Hvor der stå en der skal der stå end
Avatar billede Noone Nybegynder
03. marts 2002 - 13:20 #2
Du skal sørge for, at du tildeler en værdi til dine variabler FØR du skal bruge dem. Og nu da du ved det, kan du sagtens selv placere det korrekt!
Avatar billede duzer.dk Nybegynder
03. marts 2002 - 14:09 #3
Jeg kan ikke finde ud af det gider du ikek nok sætet det sammen ? det var også det SPm'et gik ud på
Avatar billede mikle_dk Nybegynder
03. marts 2002 - 21:09 #4
du har os gang i et andet spg hvor jeg har svaret... jeg kan se at du har været inde på det sider som jeg skrev... hvis du nu gider at acceptere mit svar, så vil jeg gerne hjælpe!
Avatar billede tipsen Nybegynder
03. marts 2002 - 22:44 #5
www.php.net - der kan du læse om de elementer i koden du ikke forstår!
Avatar billede duzer.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 19:47 #6
Når der ikke er nogen der akn svare bliver jeg nød til at lukke spørgsmålet