Avatar billede fri-hash Nybegynder
03. marts 2002 - 12:26 Der er 2 løsninger

adressekartotek, outlook express

hvis jeg vælger "Ny post", "besvar" eller "videresend" melder outlook express at adressekartoteket ikke kan indlæses og skal genindstalleres.
det hjælper bare ikke at afindstallere/genindstallere adressekartotek.

jeg kører med win98SE
Avatar billede jes.kristensen Nybegynder
03. marts 2002 - 14:36 #1
Jeg har set problemet før, og fik det afhjulpet ved at geninstallere/opdatere Internet Explorer inkl. OutLook Express.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
03. marts 2002 - 20:34 #2
hmm, det løste ikke mit problem ... det er et tilsyneladende et dybere problem .. dette problem opstod efter jeg forsøgte af afhjælpe et tidligere problem, men nu er begge problemer endnu vildere end før - jeg må hellere tage en backup af nogle ting og så laver jeg sq en format c en af dagene ... det trænger den sikkert til alligevel