Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
03. marts 2002 - 01:11 Der er 16 kommentarer

DMA skrifttype

Hej

er der nogen som ved hvad den skrifttype de brugte i Danish Music Awards 2002 hedder, hvis det altså ikke er en som er fremstillet specielt til det formål ????
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 01:15 #1
Har du et link?
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 01:18 #2
Det var da ikke et svar simonia. :)
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 01:24 #3
Er det ikke ligemeget, hvad jeg trykker da?, trykker svar hver gang.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 01:26 #4
nej, man trykker da kun svar hvis man har et svar!
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2002 - 01:57 #5
el_barto - Jeg støtter dig fuldt ud. Desværre er det en ugerning, som er ved at brede sig på Eksperten. Jeg kunne nævne en stribe brugere (en af de værre er henrik13), de fleste er nye/nyere, simonia er således tilmeldt 2/3 2002.
Kære nye brugere: velkommen, men læs reglerne.
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 02:03 #6
Sure idioter er der nok af.
Tak fordi i jager de nye brugere væk. Jeg vil klart tage til overvejning om dette er noget jeg gidder i al fald. Jeg har svaret på spørgsmål hele dagen og natten og når man så selv poster er der ikke andet end fjolser, der kan komme med deres pessimistiske kommentarer.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2002 - 02:08 #7
Jeg er ikke sur (men måske idiot  :) Jeg jager ikke nogen vær, men siger Velkommen - jo flere des bedre.
Men tænk på, at ikke bare spørgeren, men også alle andre som har bidraget i et spørgsmål, modtager mail om, at der nu er "svar" i det eller det spørgsmål. Og når man så kikker efter, er det kun en dum bemærkning som "Har du et link?" - Ærlig talt, det er da ikke et svar.
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 02:12 #8
Hvis jeg skulle se hvilken skrifttype det drejer sig om synes du så ikke et link er relevant??????????
Mikkel.jor beklager jeg kommer ikke til at hjælpe dig, det kan du takke visse brugere for. Slut herfra.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2002 - 02:15 #9
simonia - Jeg har lige kikket lidt af spm. igennem, hvor du deltager.
Fx http://www.eksperten.dk/spm/180102  hvor du giver et direkte forkert svar. Din overvejelse om du gider det her, er måske slet ikke så dårlig. Dette forum er kun godt, når svarene/hjælpen er af en vis kvalitet.
Heldigvis fik spørgeren i ovenstående spm. det rigtige svar - men kun givet som kommentar af en anden.
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 08:55 #10
Mikkel.Jor>

Er det, det her logo du vil finde font ud fra?

http://dk.groups.yahoo.com/group/DMA2002/

Halifax>

Du er ikke co-admin endnu, og dine indlæg er unødvendig spam for spørger og må opfattes som værende i strid med ekspertens regler. Simonia og El barto havde allerede forklaret problemstillingen. Slut!
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 08:56 #11
Simonia og El barto
=
Nonick og El barto
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
04. marts 2002 - 15:40 #12
startfirma -> jepper det er det logo jeg gerne vil have fonten udfra
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
09. marts 2002 - 17:25 #13
hmm der er vist ingen som vil svare her
Avatar billede beldring Nybegynder
09. marts 2002 - 17:30 #14
lytter...
Avatar billede beldring Nybegynder
18. maj 2002 - 23:01 #15
Hvad med at lukke???
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2002 - 23:34 #16
beldring-> vedkommende er IKKE aktiv