Avatar billede ghozt Nybegynder
02. marts 2002 - 21:48 Der er 26 kommentarer

Chart.dk

Er den utilmative tæller ?

Jeg mener jeg kender flere chat site som har MANGE hits men der er NEVER nogen brugere online... Kan man fuske med chart eller er det 100 % umuligt ?
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 21:52 #1
Ja man kan...desværre.
Man kan slette sine temp. internetfiles og cookies og opdatere siden.
Bliver man ved med det, giver det hits.
Det kan ses på Chart.dk efter lidt tid.
Avatar billede ghozt Nybegynder
02. marts 2002 - 21:56 #2
Det er forkert!!!

Chart lægger INGEN cookies i dit bibliotek.. Jeg har lige testet det der
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 21:59 #3
Det virker med garanti, har selv scoret flere på den måde engang.

Et par gange gør jo ingen forskel, prøv 20 gange, slet hver gang og se dine hits om 10 min.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
02. marts 2002 - 22:18 #4
ghozy > den er god nok, men kan slette cookie, og det virker!
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 22:20 #5
jep:O)
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 22:21 #6
Du skal bare lige huske at opdatere din side og ikke have charten åbent imens, så skal du se, så giver det lidt hits:)
Avatar billede ghozt Nybegynder
02. marts 2002 - 22:25 #7
Undskyld mig men chart lægger ingen cookies i mine temp inetfiles?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 22:27 #8
ghozt> Måske er det fordi cookies bliver lagt i mappen cookies? *G*
Avatar billede granhof Nybegynder
02. marts 2002 - 22:46 #9
Kan man da ikke bare disable sine cookies.. så siden ikke læser noget overhovedet... vil det så ikke også virker ?? det ville jeg da mene var lige så godt som at skulle slette dem hver gang.. er det ikke det ?
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 22:49 #10
Nej, den holder ikke helt. jeg mener, det er fordi, de skriver i PHP, man ikke kan gøre det. Men det vil jeg ikke hænges op på:)
Avatar billede granhof Nybegynder
02. marts 2002 - 23:02 #11
det virker ikke underligt.. har lige prøvet..

ps. men ved at det har virket før... men man kan vist ikke gøre det mere, da jeg selv gjorde engang jeg havde et gammelt billede inde..

http://hot.chart.dk/default.asp?profile_id=12200 prøv at give mig 5 stemmer, så vil jeg tro en af jer...
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 00:00 #12
Den lægger hellere ikke nogen i cookies mappen!
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 00:02 #13
granhof du snakker ikke om det samme....du snakker om hot eller not systemet ikke?
Avatar billede elkrog Nybegynder
03. marts 2002 - 00:03 #14
granhof>
Det er vist ikke "Hot or Not" systemet det drejer sig om.
Avatar billede elkrog Nybegynder
03. marts 2002 - 00:03 #15
sorry!!
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 00:04 #16
Den gjorde først.. Men så slettede jeg et par gange og opdaterede og nu sætter den ikke nogen mere ?

Har lige prøvet og genstarte det hjalp ikke. Den sætter slet ingen mere ?
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 00:07 #17
I glemmer hvad jeg siger, prøv ca. 10-20 gange, vent så 10-20 min, mens du laver noget andet, så kig på chart.dk så er hitsene der:) Desuden er det ikke særligt smart at teste lige nu, når i ved de klokken 12 går lidt ned i snit;)
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 00:09 #18
Jeg kan jo ikke prøve når den ikke sætter en cookie jeg kan slette ?
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 00:11 #19
Hvorfor vil den pludselig ikke sætte en ?
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 00:14 #20
er det pga tiden ?

Måske slår de det fra her kl 12 ?
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 03:47 #21
det er helt forkert alt det i har sagt her.. Chart sætter INGEN cookies nogen steder, derfor kan man ikke slette dem = Chart er den mest optimale tæller!
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 07:20 #22
Hvaså er chart.dk den optimale tæller, eller er der nogen der ved hvordan man kan fuske den ?

Kan man ikke fuske den er det jo den optimale også må man jo sige at det er et kanon sted og tælle sine besøg!
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 13:39 #23
ikke?
Avatar billede ghozt Nybegynder
03. marts 2002 - 18:02 #24
Har i ikke flere kommentare eller hvad ?

Nogen argumenter for hvorfor chart ikke er den mest sikre ?
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 18:16 #25
Jeg har serveret dig alle de oplysninger, der findes indenfor deres område og besvaret dit spørgsmål, men det lader ikke til, du har i sinde at give points, så der er nok ikke flere, der vil bruge energien her, kunne jeg forestille mig.
Avatar billede ghozt Nybegynder
04. marts 2002 - 06:52 #26
Jeg har ret til at få alle synspunkter inden for mit spørgsmål.. Desuden har du jo direkte løget, det er ingen cookie man kan slette. Da chart tælleren slet ikke sætter cookies!