Avatar billede bubbafat Nybegynder
02. marts 2002 - 16:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjemme side!

jeg laver en hjemme side til min clan men jeg kan ikke få links til video´er til at virke .. hvad er galt?

ps: hvis der nogle der har nogle DoD pic´s så send dem til jon@trashcan.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 16:23 #1
Prøv at poste den kode, du har sat ind på din side, når du refererer til dine videoer, så skal jeg gerne se på det:)
Avatar billede hathor Nybegynder
02. marts 2002 - 16:23 #2
du ku jo lige prøve at paste din kode så vi kan se hvad det er du laver.
Avatar billede rasborg Nybegynder
02. marts 2002 - 16:24 #3
kunne vi ikke se hjemmesiden, hvis det koderne der er problemer med, så kan du se om du ikke kan få hjælp på www.hotscript.dk / com, ellers kan du investere i den der img bog om koder til et hvert brug!
Billederne prøv at søge på dod onder deres billedsøger!

KH Rasborg
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 16:27 #4
Eller prøv www.google.com og tag deres billedesøger, den er også temmelig god:)