Avatar billede zlinky Nybegynder
02. marts 2002 - 11:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hercules 3D Prophet 4500 64MBram TV-Out

Jeg har et problem! Mit Hercules 3D Prophet 4500 MBram med TV-out dur ikke! Jeg har prøvet alt! Mit system er følgene:

700 mHZ Amd Duron
386 MBram
20 GB harddisk
Onboard lyd :)
Elitegroup K7ZVA Bundkort

Det dur hverken i openGL eller Direct3D ...
Jeg har prøvet med flere styresystemer men det duede ikke! Win 98 , WIn 98se , Win2000 og WinXP . Jeg har prøvet de drivere der fulgte med og de nyeste fra www.hercules.com . Jeg vil gerne vide hvad jeg skal gøre og om det er en generel fejl eller noget der er i vejen med mit kort eller min computer!
Avatar billede zlinky Nybegynder
02. marts 2002 - 11:10 #1
FEJL! I 6 linje ! Der skal ikke stå Onboard lyd :) men :
Onboard lyd :(

:D undskyld fejlen !
Avatar billede thda Nybegynder
02. marts 2002 - 12:30 #2
lytter lige med
Avatar billede morten_b Nybegynder
02. marts 2002 - 14:09 #3
Har du overvejet at grafikkortet kunne være i stykker???
Avatar billede zlinky Nybegynder
02. marts 2002 - 17:59 #4
Mit grafikkort er ikke i stykker! Det virker fint i min storebrors computer... og i nogle andres... jeg tror selv at mit bundkort er for lille, med det der undrer mig er bare at selve Windows er helt fint og at jeg kan spille Counter-Strike i et vindue.................................
Avatar billede thop Nybegynder
02. marts 2002 - 21:15 #5
Har du tjekket om AGP står til 2 og ikke 4 i din bios? (Prophet 4500 er et AGP2 kort)+ om fast write er on...
Avatar billede zlinky Nybegynder
02. marts 2002 - 23:37 #6
thop... den står kun på 2 ... mit bundkort kan ikke sættes højere....Men ellers tak! Håber du kan svare på noget mere! Og : Jeg er positivt overrasket over hvor hurtigt jeg har fået svar ! Der er bare en ting ! Hvor slår jeg fast write til henne?
Avatar billede thda Nybegynder
03. marts 2002 - 00:17 #7
FastWrite er aktiveres/deaktiveres i BIOS, men jeg er ikke sikker på at det findes på bundkort der kun køre 2x AGP.
Avatar billede zlinky Nybegynder
03. marts 2002 - 16:30 #8
Okay.....