Avatar billede deaz Nybegynder
01. marts 2002 - 22:44 Der er 9 kommentarer

feedback

www.deaz.dk/design_test.gif ? just som feedback?

./DeAz [ me@deaz.dk ]
#php.dk $ Quakenet.eu.org
Avatar billede lee Nybegynder
01. marts 2002 - 22:47 #1
hmmm det er ikk emeget plads du får til artikler og php teksterne.. hvordan skal siden fungere ?

Hvorfor manden ude i siden ?

/Lee
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 22:50 #2
je synes det er alt for herligt. Lee har selvfølgeligt fat i noget med pladsen, men jeg kan nu egentlig godt lide at det er så småt. Manden vil jeg også gerne have en forklaring på (han er alt for sej)

Hono
Avatar billede deaz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:30 #3
tjae... den kommer til at indeholde en masse artikler & k0der/scripts med bla. counter-strike-atikler og cs-scripts.. og så spiller jeg en del selv :)

venter lige på at få nogle flere svar vil gdt have noget mere feedback.

./DeAz [ me@deaz.dk ]
#php.dk $ Quakenet.eu.org
Avatar billede startfirma Nybegynder
02. marts 2002 - 07:44 #4
Jeg synes siden er perfekt :)

Samme princip som www.deaz.dk

Husk at artikler ikke må være for store/tunge, da dit læse-felt ikke vil være så brugervenligt i opløsninger større end 800x600. Jeg tror næppe der er nogen i din målgruppe der kører under 1024x768 ...

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
02. marts 2002 - 09:22 #5
ja, hvis man spiller CS så meget at man gider læse om det gøre man min. i 1024 * 768, og er det meningen der skal være steger ned gennem manden ude i siden ?

Dea_PG
Avatar billede nonick Nybegynder
02. marts 2002 - 15:45 #6
Min ærlige mening : Synes ikke det er synderligt fedt. Det skal dog siges at jeg synes ideen er god! Siden er for lille. Gør tekstboxen større og erstat manden med et logo af en art.

Min mening

NoNick
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2002 - 14:40 #7
Jeg synes at selve grafikken er rigtig flot. Men som der allerede er en der har udtalt, synes jeg også at selve indholdboksen, er for lille.
HVis du skal have noget til at stå der, vil teksten enten blive meget lille, eller man skal bruge scrollbaren en del.

Jeg tror at det vil blive en flot hjemmeside, hvis du bare laver feltet til indholdet lidt større.
Avatar billede eazye Nybegynder
04. marts 2002 - 10:55 #8
Aaah ganske flot side
- Nu ved jeg ikke hvad du har tænkt dig at gøre med indhold på siden, men jeg synes i hvert fald du skal lave en scroll inde i den kasse der.!
- jeg kunne se på din rigtige side, at du bruger ikke scroll, og at kvinden til højre altid sidder i bunden, det er ikke så pænt.!
- Ellers ok side
Avatar billede nicksos Nybegynder
11. marts 2002 - 14:52 #9
Jeg kan godt li' billedet, og siden er begyndt godt. Jeg synes dog, at du burde centrer alt hvad du har lavet op til nu. Jeg er enig med de andre i, at tekstboksen skal være større (ihvertfald bredere). Der er ellers ikke meget at dømme efter. Prøv at lave mere og spørg igen.  Det bliver nemmere at gi' dig feedback når der kommer lidt mere kød på.