Avatar billede win-xp Nybegynder
28. februar 2002 - 23:49 Der er 11 kommentarer

Fransk-oversættelse !

Hey eksperter !!!

Er der ikke nogen af jer, som kan fransk-oversættelse til mig ?
Det er meget, så i får 200 pointz !

her fra:

Frankrig er et meget populært feriemål, faktisk er det Europas største ferieland. Dette skyldes mange omstændigheder, hvoraf den vigtigste uden tvivl er den store variation i landskaber og klima.

Franskmænd e kendt for at nyde livets glæder. De laver gode vine, mange fremragende oste, og værdsætter også kunst og kultur.

Almindeligvis er turisterne altså meget tilfredse med den modtagelse, de får i Frankrig, men mange af dem beklager, at franskmændene ikke er i stand til at tale engelsk eller tysk. De er også utilfredse med franskmændenes aggressive opførsel i trafikken.

Det franske turistministerium tager situationen alvorligt, for turismen er en vigtig indtægtskilde for Frsnkrig, og konkurrencen er hård. Hvis franskmændene kendte det engelske sprog bedre, kunne man måske skabe flere arbejdspladser i denne sektor

og slut her !

Kan nogen det ??
Jeg kommer igen imorgen !

Avatar billede win-xp Nybegynder
28. februar 2002 - 23:49 #1
Det er måske et par fejl, i teksten !
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 00:21 #2
Følgende er hurtigt skrevet ned, uden ordbog, korrekturlæsning, eller tjek af tiderne. Deer er derfor ingen garantier!! Jeg har desværre ikke tid til at gøre det mere grundigt. Men så har du da noget at gå udfra, og hvis det ikke er for sent, kommer jeg måske igen i morgen, og retter det igennem

La France est une destination des vancances très populaire, en fait c'est le plus grand pays de vancances d'Europe. C'est au cause de beaucoup de circonstance, dans quels le plus important est sans doute la grande varition dans le paysage et climat.

Les Francais som connu de jouir des plaisirs de la vie. Ils font des bons vins, beaucoup de fromages magnifique, et apprécient aussi l'art et la culture.

Donc les touristes sont normallement contents avec la reception en France, mais il y en a beaucoup qui se plaindre de le fait que les Francais ne parlent pas Englais ou Allemanne. Ils sont aussi mécontents que les Frnacais sont très aggresive dans la trafic.

Le ministerié de tourisme en France prend la situation serieux, parce que le tourisme est une sources de revenus important pour la France, et la concurrence est dur. Si les Francais connu mieux le langue Anglais, on pouvait peut-être fait plus de lieus de travails dans ce sector.

Hono
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
01. marts 2002 - 08:21 #3
Hono>> Vil du ikke være sød, at rette det i gennem ???
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 17:08 #4
julemanden2002 >> Forstår ikke helt, det var da ikke dig der spurgte... Men jo det vil jeg gerne, har bare ikke mulighed for det før i aften.

Hono
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. marts 2002 - 17:12 #5
Hmmm... mit gæt... julemanden2002 og win-xp er én og samme person...

For en sikkerheds skyld vil jeg lige bede Admin kigge lidt på det... så hermed er begge brugere anmeldt...

julemanden2002, det er naturligvis muligt jeg tager fejl... men så bør du nok lige lægge en forklaring her, som admin kan se når han kigger forbi...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. marts 2002 - 17:15 #6
en ekstra indikation derpå er, at begge brugere benytter hotmail adresser. Det er der naturligvis mange der gør, men det er alligevel ikke så tit man ser det på Eksperten.
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
01. marts 2002 - 18:33 #7
Jeg fatter heller ikke noget selv !!
Det kan da ikke være, fordi han har brugt min kode eller noget ?
For jeg har ikke givet min kode til nogen !
Jeg ville da heller ikke snyde !
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 20:51 #8
julemanden2002 >> Hvad snakker du om med en kode? Sagen er bare at win-xp har oprettet spm'et, og nu kører du det videre som om deter dit. Jeg spørger så, er dette dit eller win-xp's spm.?

Hono

Ps. Skal nok se om ikke jeg kan få tid til den oversættelse inden så længe
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
02. marts 2002 - 17:35 #9
Det er IKKE mit !
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:02 #10
Du kan bruge denne translator til at oversætte:
http://www.tranexp.com/

Den gør et ganske udemærket stykke arbejde...

/moreless
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:03 #11