Avatar billede spoerg Nybegynder
27. februar 2002 - 17:23 Der er 18 kommentarer

slet i oversigt

Hvordan sletter man en enkelt hjemmesideadresse i oversigten over besøgte hjemmesider i adressefeltet i Internet Explorer?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
27. februar 2002 - 17:26 #1
der er nok nogen der har været inde på slamme sider wa???
Avatar billede kunze Nybegynder
27. februar 2002 - 17:31 #2
Nu ikke noget med at kigge på www.underage-lesbianz.com vel ? :D
Avatar billede manon Nybegynder
27. februar 2002 - 17:35 #3
hvilket styresystem ? wim98?

Kontrolpanelet>Internetforbindelse>3. faneblad (kan ikke lige huske hvilken det er) > Klik på "Slet Internet Temp Filer" og klik på "Slet Historu Oversigt"

Du kan også gå ind i C:/windows og se på den mappe der hedder "History" og Internet Temp Mappe, samt Cookiemappen (du må dog ikke slette index.dat filen)
Avatar billede manon Nybegynder
27. februar 2002 - 17:46 #4
Avatar billede manon Nybegynder
27. februar 2002 - 18:00 #5
Hvorfor afviste du mit svar ?
Avatar billede kunze Nybegynder
27. februar 2002 - 18:33 #6
Det er ikke det han spørger om.
Avatar billede kunze Nybegynder
27. februar 2002 - 18:33 #7
Han spurgte hvordan man kan slette en enkelt adresse. Men det er måske også det du forklarer mht. de cookies ?
Avatar billede manon Nybegynder
27. februar 2002 - 18:46 #8
Nååå..*LOL*

Jo - nu har jeg også fattet det *LOL*

Svaret er : det kan du ikke

*s*

(Hvis du har set på xxx sider og din kone/børn/arbejdsgiver ikke skal se hvor og hvad du har været inde på, så kan du kun slette dine spor ved at slette alle info/data som jeg har skrevet tidligere *s*)
Avatar billede invalid Nybegynder
27. februar 2002 - 19:52 #9
Kig under windows mappen -> Oversigt (kan være du ikke kan se oversigt mappen da den normalt er skjult)
Derinde lagre computeren alle de besøgte sider's cookies.
Så det er bare med at lede.
Avatar billede kunze Nybegynder
27. februar 2002 - 20:30 #10
Hvis du vil være helt sikker så hent: http://www.evidence-eliminator.com/
Avatar billede frkolsen Nybegynder
28. februar 2002 - 22:18 #11
Højreklik på adressen og vælg slet ;)
Avatar billede kunze Nybegynder
28. februar 2002 - 23:24 #12
frkolsen > Så forsvinder den kun fra Oversigt. Ikke Adresse feltet.
Avatar billede frkolsen Nybegynder
01. marts 2002 - 09:23 #13
kunze> nåh nej, det gør den ikke. Jeg følger med på en lytter
Avatar billede tik-tak Nybegynder
27. marts 2002 - 23:35 #14
Hvis det er vigtigt er her en metode, det kan gøres i registreingsdatabasen.
Start - Kør.. - regedit
Find - HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\internet explorer\TypedURLs.
Her har du de adresser, der kommer i adressefeltet. Du må IKKE slette fanerne; men dobbeltklik og slet eller erstat indholdet.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 04:13 #15
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???
Avatar billede kunze Nybegynder
19. juni 2002 - 09:41 #16
Luk. :)

Evidence Eliminator burde klare problemet!
Avatar billede manon Nybegynder
19. juni 2002 - 09:49 #17
Han har nok fået slettet så meget at han har glemt dette ;-)
Avatar billede kunze Nybegynder
19. juni 2002 - 09:55 #18
LOL! :)